Publicat pe Lasă un comentariu

CUPĂ CU CHIA, PROTEINĂ ŞI FRUCTE

CUPĂ CU CHIA, PROTEINĂ ŞI FRUCTE. Astăzi vă oferim o nouă rețetă fit, dar mai ales gustoasă și rapid de pregătit, potrivită pentru micul dejun sau gustarea din timpul zilei. A urma o dietă nu înseamnă neapărat a te priva de anumite plăceri, ci doar să o faci într-un mod echilibrat.

INGREDIENTE:

  • 30 g de semințe de chia*;
  • 250 ml lapte;
  • 15 g de proteină Weider Protein 80Plus, nucă de cocos;
  • 50 g zmeură;

Topping: zmeură, boabe goji, chipsuri de nucă de cocos.

MOD DE PREPARARE:

  1. Se amestecă praful de proteine ​​cu laptele și, amestecând cu un tel, se adaugă semințele de chia.
  2. Se lasă să se odihnească într-un pahar peste noapte la frigider.
  3. A doua zi dimineață faceți un piure de zmeură, amestecați-le și turnați-le pe budincă … et voilà! Iată un mic dejun sănătos și complet.

Încercați opțiunea dvs. schimbând gustul proteinelor (de ex. fistic), fructelor și semințelor, cum ar fi susanul.

*Semintele de chia au multiple beneficii pentru sanatate, dar sunt si ingrediente utile in bucatarie, putand fi incluse in preparate absolut delicioase. Semintele de chia si-au castigat un renume de aliment sanatos, recomandat tuturor celor care sunt interesati de un stil de viata echilibrat si sanatos, dar si de cei care au o alimentatie vegetariana, vegana sau raw vegana. Desi dau consistenta alimentelor, semintele de chia au un continut relativ scazut de calorii – 488 de calorii la 100 de grame de seminte.

Autor: www.weider.ro

Recomandari WEIDER:

Lasă un răspuns