Publicat pe Lasă un comentariu

Clătite proteice…

Clătite proteice…

INGREDIENTE:

– 100 g făină de grâu integrală
– 25 g Weider Protein 80Plus, vanilie
– 50 g indulcitor
– 5-10 picături aromă vanilie
– 2 lingurițe de praf de copt
– 2 ouă
– 150 g iaurt degresat
– 100 ml de lapte (1,5%)

MOD DE PREPARARE:

1. Se amestecă toate ingredientele uscate și se adaugă gălbenușurile de ou, iaurtul degresat, laptele și aproximativ 100 ml de apă.
2. Bateți albușurile de ou spuma și adaugați la aluat.
3. Puneți clătite peste într-o tigaie unsă la foc mediu.
4. Decorează cu cremă de proteine Whey Protein White Spread și/sau Slim Chocolate Syrup și fructe – la alegere.

[woodmart_title subtitle_style=”background” title=”Recomandari WEIDER” subtitle=”proteine & suplimente sportive „]

Publicat pe Lasă un comentariu

Lapte «de aur»

Pentru că suntem în sezonul răcelilor şi al gripelor, trebuie să fim mereu în gardă.
Reteta „Lapte «de aur»” este un bun remediu împotriva răcelii şi gripei…

INGREDIENTE:

– 400 ml lapte de migdale
– 1 lingura de curcuma
– 15 g de ghimbir*
– 30 g de zer Weider Gold, Vanilla Fresh
– putin piper negru – praf
– ½ lingurita de scortisoara
– ½ linguriță ulei de nucă de cocos

MOD DE PREPARARE:

1. Amestecați toate ingredientele împreună într-un blender la cel mai înalt nivel.
2. Apoi încălzi laptele într-o cratiță mică.
3. Amestecati 1.+2.

*Rădăcina de ghimbir este bogată în potasiu, zinc, calciu, cupru şi magneziu, vitaminele B6, C şi D, precum şi uleiuri esenţiale cu multiple proprietăţi benefice, cum este gingerol, cineol, elemen, borneol, bisabolen, curcumen, phelladrene – au efect afrodisiac, acţionează ca tonic general şi înlătură oboseala şi toxinele accumulate în organism.

Recomandari WEIDER:

Publicat pe Lasă un comentariu

CUPĂ CU CHIA, PROTEINĂ ŞI FRUCTE

INGREDIENTE CUPĂ CU CHIA, PROTEINĂ ŞI FRUCTE:

30 g de semințe de chia*;
250 ml lapte;
15 g de proteină Weider Protein 80Plus, nucă de cocos;
50 g zmeură;
Topping: zmeură, boabe goji, chipsuri de nucă de cocos.

MOD DE PREPARARE:

1. Se amestecă praful de proteine cu laptele și apoi se adaugă semințele de chia.
2. Puneți zmeura în blender și… adaugati-o peste cu celelalte toppinguri.
3. Lăsați budinca în frigider peste noapte.

###

*Semintele de chia au multiple beneficii pentru sanatate, dar sunt si ingrediente utile in bucatarie, putand fi incluse in preparate absolut delicioase. Semintele de chia si-au castigat un renume de aliment sanatos, recomandat tuturor celor care sunt interesati de un stil de viata echilibrat si sanatos, dar si de cei care au o alimentatie vegetariana, vegana sau raw vegana. Desi dau consistenta alimentelor, semintele de chia au un continut relativ scazut de calorii – 488 de calorii la 100 de grame de seminte.

Recomandari WEIDER: