Publicat pe

Alimente hidratante de inclus în dieta ta

Alimente hidratante de inclus în dieta ta. Pentru a rămâne hidratat nu ai neapărat nevoie de regula „minim 8 pahare de apă”. Dacă te numeri printre cei cărora le este greu să bea atât de multa apă, atunci – vezi mai jos – ce alimente te pot ajuta. Cu acestea poți acoperi cam 20% din necesarul zilnic de apă.

 

  • Castraveții sunt o legumă cu un conținut ridicat de apă (96%), ușor de adăugat în dietă cu doar 8 calorii la ½ cană și perfect pentru salate, un sandviș sau chiar un smoothie.
  • Salata verde are un continut de 95,6% apa. Ofera multe fibre și vitamina K care ajuta la mentinerea oaselor.
  • Pepenele verde este sărac în calorii, ceea ce il face o gustare perfectă pentru persoanele care urmează o dietă. Într-o cană din acest fruct (154 de grame) pot fi până la 118 ml de apă, alături de fibre, Vitamina C, Vitamina A și magneziu.
  • Dovlecelul este o legumă bogată în nutrienți, precum și în apă, este considerat sărac în calorii și bogat în Vitamina C, ideal pentru îmbunătățirea sistemului imunitar. Îl puteti face la gratar, supe creme…
  • Apa de cocos este o băutură foarte sanatoasă și va ajută să va mentineti hidratati, toate acestea datorită continutului de minerale precum potasiu, sodiu și clor, care impreună cu apa ajută la rehidratare după o ședintă de mișcare.
  • Roșiile. O roșie medie are 120 ml apă și doar aproximativ 32 de calorii. În plus, este bogată în fibre și bogată în antioxidanți, de fapt, multe studii au descoperit că poate ajuta la prevenirea riscului de boli cardiovasculare.
  • Laptele de vacă este un aliment care a creat multe controverse, însă nu încetează să ofere beneficii. Pe langă faptul că oferă proteine ​​de mare valoare biologică (de inaltă calitate), ajută la rehidratarea si refacerea după efort. Acest lucru se datorează conținutului său de apă (91%) și chiar de sodiu, care ajută la înlocuirea mineralelor pierdute.

Conținutul de apă al alimentelor este aproape întotdeauna trecut cu vederea și nu se adună la cantitatea totală de lichid pe care o ingerăm. Dar… dacă incluzi suficiente legume, fructe și alimentele menționate mai sus în dieta ta zilnică, nu mai sunt necesare toate cele 8 pahare de apă…

Recomandari WEIDER: