Publicat pe

Ce să mâncăm la micul dejun?

mic dejun

Ai auzit și tu, desigur, că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei… în timp, am  realizat că acest lucru nu este în întregime adevărat. Dar este una dintre întrebările pe care ni le punem zilnic… Ce să mâncăm la micul dejun? Voi avea rezultate bune la antrenament cu acest mic dejun? Astăzi vă vom oferi varianta noastră de mic dejun foarte simplu care să ne ajute să finalizăm antrenamentul programat…

INGREDIENTE (pentru 3 sau 4 clătite):

METODĂ:

  • Turnați laptele într-un blender și apoi adăugați pulberile (făină și praful de copt). Se amestecă pentru câteva secunde. Lasati sa se odihneasca cateva minute, in acest fel puteti verifica daca densitatea aluatului este corecta. Dacă este prea groasă, adăugați doar puțin lapte (sau puțină apă); daca este prea lichid, mai puteti adauga faina.
  • Dupa ce ai lasat sa se odihneasca, incinge o tigaie antiaderenta, sau una pe care ai uns-o cu o foaie de hartie de bucatarie si un strop de ulei (ca sa nu lase exces), la foc mediu.
  • În acest moment, turnați puțin aluat, astfel încât să acopere fundul cratiței și gătiți aproximativ 2-3 minute pe fiecare parte.
  • După ce le-ați gătit pe ambele părți, clătitele voastre vor fi gata pentru a fi savurate, garnisindu-le după bunul plac, bineînțeles.
  • Pentru a le face și mai gustoase, adăugați siropul nostru Slim Choco ca topping!
.

WEIDER Protein Pancake Mix

Dacă doriți un produs diferit pentru prepararea unor clatite delicioase și bogate în proteine – WEIDER Protein Pancake Mix  este cea mai bună alegere! Are mai puține glucide decât alte produse de pe piață și, categoric, mai multe proteine (aproape 35%). Simplu’ se amestecă 25 g (o cupă) cu 50 ml de apă, apoi adăugați amestecul într-o tigaie fierbinte cu un pic de ulei. Gata!

Explorați blogul nostru pentru mai multe idei de mic dejun rapid, gustos și sănătos.

Recomandări WEIDER: