Publicat pe Lasă un comentariu

Smoothie cu spanac

Smoothie cu spanac. De ce? Pentru ca verdeturile furnizeaza o multime de enzime esentiale pentru o digestie buna, dar si clorofila, care curata sangele de toxine. In plus, un smoothie cu adevarat sanatos trebuie sa contina mai multe legume si verdeturi decat fructe.

INGREDIENTE

Topping:
  • Semințe Chia, afine, bucati de nucă de cocos

MOD DE PREPARARE Smoothie:

  1. Se curata banana si kiwi-ul si se congelează.
  2. Apoi, adăugați fructele congelate împreună cu spanacul, sucul de lime și L-Carnitine Water Lemon într-un blender și amestecați.
  3. Puneți rezultatul verde într-un bol și adaugati fructe, semințe de chia și chipsuri de nucă de cocos.

*100 de grame de spanac crud conține: 23 de calorii, 91% apă, 2,9 grame de proteine, 3,6 grame de carbohidrați, 0,4 grame de zahăr, 2,2 grame de fibre și 0,4 grame de grăsimi. Majoritatea carbohidraților din spanac sunt, de fapt, fibre insolubile care susțin sistemul digestiv, previn constipația și mențin senzația de sațietate. Pe lângă minerale și vitamine, spanacul mai conține potasiu, magneziu, vitaminele B6 și E, dar și compuși precum: nitrați, quercitină, luteină, zeaxantină, neoxantină și violaxantină. Acesta este benefic în multe probleme de sănătate, potrivit studiilor realizate de oamenii de știință: diabet, astm, tensiune arterială, sănătatea oaselor, sănătatea pielii și părului etc.

**Kiwi este un fruct bogat in vitamine (in special vitaminele C, B9 si E) si minerale (cum ar fi calciul, fosforul si potasiul). Deși este un fruct dulce, kiwi are un conținut scăzut de calorii (aproximativ 60 de calorii la 100 de grame) și este un fruct ideal pentru diete.

Recomandari WEIDER:

Publicat pe

Smoothie din fructe de pădure

Smoothie din fructe de pădure – aceasta este bogat în proteine, fibre, grăsimi sănătoase, nutrienți și probiotice.

Ingredinete:

–  300 ml de apă;
–  două căni de fructe de pădure congelate;
–  ½ cană de iaurt degresat;
– 30 g de Weider Protein 80 Plus sau Gold Whey (aromă neutră);
– o banană;
– o lingură de migdale macinate;
– o lingură de semințe de in.

Cum prepari Smoothie din fructe de pădure?

1. Pune în vasul de blender fructele de pădure congelate, iaurtul, proteina și apa. Mixează.
2. Taie banana în felii.
3. Pune smoothie-ul într-un bol/pahare și decorează cu banana tăiată, migdale, seminte sau fructe de pădure proaspete…
4. Pentru o variantă de post poți folosi lapte de soia sau de migdale în locul iaurtului. Acest smoothie este perfect pentru micul dejun.

***

*Fructele de padure sunt bogate in antioxidanti si contin cantitati ridicate de vitamina C, vitamina B, vitamina E, vitamina A, cupru, seleniu, zinc, fier si multe alte elemente. Toate acestea stimuleaza sistemul imunitar si previn infectiile. Asa ca, daca vrei sa te protejezi de raceala, febra si boli infectioase, consuma cat mai multe fructe de padure, in special coacaze.

*Migdalele. Consumul zilnic a 7-10 migdale ajută la îmbunătăţirea memoriei. Amintiţi-vă însă că ar trebui să fie consumate pe stomacul gol. Migdalele sunt bogate atât in vitamina E contribuind la îmbunătăţirea aspectului pielii, a părului şi a unghiilor, însă, conţin şi o cantitate mare de calciu pentru întărirea oaselor.

Recomandari WEIDER:

Publicat pe

Smoothie cu cappuccino

RețetaSmoothie cu cappuccino” si proteine vegan.

INGREDIENTE Smoothie cu cappuccino:

– 30 g proteina vegan  cu aroma de Capuccino 
 250 ml lapte din soia*
 1 banana verde
 1/2 Weider Protein Cookie 
– gheață zdrobita

Cum sa o faci?  Amesteca totul și… gata!

###

*Laptele de soia este dulce şi asemănător la gust cu laptele de vacă. Marele avantaj al unei alimentaţii bogate în lapte de soia constă în absenţa din compoziţia lui a lactozei care poate cauza unele alergii. Conţine proteine, vitamine din grupa B şi numeroase alte minerale în cantităţi variabile. O cană de lapte de soia conţine 25-31% calciu, 11-31% vitamina D, 89-125 de calorii, 5 grame de grăsimi (0,4 grame grăsimi saturate), 6-10 grame de proteine, 1-5 grame de zahăr.  Laptele de soia nu conţine colesterol, ci din contră, fitosteroli, care produc scăderea colesterolului.

 

Recomandari WEIDER:

Publicat pe

Bol smoothie (cocos)

Rețeta „Bol smoothie (cocos)”

VALOARE NUTRIȚIONALĂ pe porție:

Valoare calorică 403 kcal  Carbohidrati 14,2 g  Proteine ​​58,2 g  Grăsime 12,7 g

INGREDIENTE pentru 1 porție:

– 30 g WEIDER Protein 80Plus – nucă de cocos
– 250 g iaurt cu conținut scăzut de grăsimi
– 50 g sirop de nucă de cocos
– 1 lingură de spirulină pulbere*

MOD DE PREPARARE „Bol smoothie (cocos)”:

1. Amestecați omogen pulberea de proteine cu siropul de nucă de cocos.
2. Adăugați iaurtul degresat și pudra de spirulină.
3. Așezați într-un bol și decorați după dorință.

Pofta buna!

* Spirulina are un continut nutritional uimitor: are mai multe proteine decat carnea, pestele si soia (de o calitate excelenta, comparabila cu cea din oua), mai mult betacaroten decat orice alt aliment, toti aminoacizii esentiali (plus alti 10 aminoacizi neesentiali) de care corpul uman are nevoie zilnic, este bogata in vitamine, minerale si grasimi sanatoase Omega-3 si Omega-6. Asta o transforma intr-un ajutor de nadejde pentru vegetarieni si vegani, carora le furnizeaza usor vitaminele si proteinele necesare zilnic.

Recomandari WEIDER:

Publicat pe

Smoothie cu Yippie! Bar

Rețeta „Smoothie cu Yippie! Bar”

Este o rețetă delicioasă ușor și rapid de făcut.  Ideală pentru o băutură răcoritoare…

INGREDIENTE:

– un Yippie! Bar cu aroma ta preferată
– gheață
– lapte de migdale*
– ciocolată neagră

MOD DE PREPARARE „Smoothie cu Yippie! Bar”:

Amestecați totul și adăugați bucăți mici de Yippie! Bar. Gata!

###

*Laptele de migdale este unul dintre cele mai bune alimente pe care poți să le consumi dacă vrei să slăbești. Este lipsit de lactoză și are un conținut bogat de antioxidanți și minerale esențiale, cum ar fi potasiul și calciul. Este lipsit de gluten, lactoză și colesterol, dar, pentru că are aceeași consistență ca laptele de vacă, poate fi folosit în aceleași scopuri. Laptele de migdale are și un conținut bogat de vitamine E, care este un antioxidant natural ce poate preveni cancerul și încetini procesul de îmbătrânire. În plus, acest lapte conține și vitaminele A și D, proteine, acizi grași Omega-6, zinc, calciu, fier, magneziu și potasiu.

Recomandari WEIDER:

Publicat pe Lasă un comentariu

Fresh Up cu L-carnitină și… pepene

Fresh Up cu L-carnitină și… pepene

VALORI NUTRIȚIONALE (pe porție):

96 kcal – 3,1 g proteine – 19,1 g carbohidrați – 0,4 g grăsimi

INGREDIENTE pentru 2 porții:

MOD DE PREPARARE Fresh Up:

  1. Tăiați pepenele și castravetele – forme cât mai apropiate ca marime – și puneți-le într-un castron mare.
  2. Stoarceti jumătate de lămâie și feliați cealaltă jumătate – adaugati la compoziție. Apoi, adăugați zmeura și L-Carnitine Water Sunny.
  3. Acoperiți și lăsati la rece timp de 2 până la 4 ore.

*Pepenele galben are un continut mic de calorii (doar 34 pentru 100 de grame) si de grasimi, dar o concentratie generoasa de vitamine, minerale si fibre. Pepenele galben este consumat ca atare, in stare proaspata, pentru gustul sau dulce si consistenta moale si suculenta. Acidul folic, carotenoizii, vitamina C si potasiul sunt doar cativa dintre nutrientii-cheie care transforma pepenele galben intr-un fruct benefic organismului din toate punctele de vedere.

Beneficii pentru sanatate:

  • Prevenirea anemiei;
  • Mentinerea sanatatii cardiovasculare;
  • Protejarea functiei vizuale;
  • Intarirea sistemului imunitar si prevenirea imbatranirii premature;
  • Mentinerea sanatatii musculare si gastrointestinale;
  • Reducerea riscului de cancer;
  • Scaderea mai usoara in greutate;
  • Completarea aportului de vitamina A.

Recomandari WEIDER: