Publicat pe Lasă un comentariu

Flotările. Cele mai eficiente exercitii.

Flotările. Cele mai eficiente exercitii.

Flotarile se numara printre cele mai populare si eficiente exercitii, atunci cand sunt executate corect. Flotările au un impact mare asupra mai multor grupe de muşchi, motiv pentru care sunt recomandate persoanelor care vor să îşi intensifice metabolismul, fie că sunt experimentate sau nu.

In teorie, executarea unei flotari pare usoara, dar la fel ca si in cazul genuflexiunilor, 95% dintre oamenii care le fac, nu le executa corect. Acestea constau in miscari ritmice prin care corpul este ridicat si coborat prin extensia si flexarea bratelor aflate cu palmele sprijinite pe sol. Foarte putine sunt exercitiile care solicita in acelasi timp muschii pieptului, bratelor, umerilor, spatelui, abdomenului si regiunii mediene si ard un numar cosiderabil de calorii la fel cum o pot face flotarile.

Iata cateva motive pentru care ar trebui sa incepi faci flotari in fiecare zi:

1. Pentru un abdomen sculptat

2. Pentru ca mentin si cresc densitatea musculara

3. Deoarece cresc instant nivelul de energie

4. Deoarece cresc densitatea osoasa

5. Deoarece cresc rata metabolica

6. Pentru ca previn durerile de umeri si gat

7. Deoarece corecteaza postura

Recomandari WEIDER: