Publicat pe

Beneficiile arahidelor

Beneficiile arahidelor. Era si timpul ca beneficiile arahidelor să capete recunoașterea și importanța nutrițională pe care o merită…

Atunci când un aliment are un procent ridicat de grăsimi și calorii, nu înseamnă deloc că este rău pentru sănătatea ta. Dimpotrivă, aduce beneficii uriașe. Nucile conțin cantități semnificative de proteine, antioxidanți, fibre, minerale și vitamine B și E. Și, bineînțeles, grăsimile bune pe care le conțin, care sunt mononesaturate și polinesaturate.

Cheia consumului de nuci este să le consumăm în forma lor naturală, care nu este ultra-procesată, fără sare, uleiuri, aditivi etc.

Superaliment alunele?

Alunele – pe care mulți le clasifică drept nuci – sunt de fapt semințele unei leguminoase (Arachis hypogaea). Dar, ar fi corect, să le punem în punga cu „fructe uscate” nu numai pentru aspectul lor, ci și pentru proprietățile lor nutritive. Beneficiile arahidelor sunt multiple…

  • Sunt bogate în vitamina B3, acid folic și conțin 26% proteine. Aceste proteine ​​sunt bogate în arginină, un aminoacid neesențial care este implicat în producerea hormonului de creștere și în întreținerea și repararea sistemului imunitar și nervos.
  • De asemenea, sunt bogate în triptofan, un aminoacid esențial folosit de creierul nostru pentru a produce serotonină, un neurotransmițător care stabilizează starea de spirit și ajută la somn.

Și, ca și restul nucilor, cheia consumului de arahide este: în forma lor naturală, fără aditivi, fără săruri sau uleiuri. Una dintre cele mai populare și mai delicioase modalități de a consuma arahidele este sub forma de unt (alune prăjite și măcinate) dar… atentie! Citiți bine etichetele! Untul de arahide care se vinde in comert, are adaugate si alte ingrediente care îl pot face un aliment nesănătos!

Untul de arahide al Weider are doar un singur ingredient: arahide.

  • Este ideal pentru micul dejun pentru PUTEREA LUI NUTRITIVĂ.
  • De asemenea, vă recomand să îl includeți în masa de pre-antrenament, pentru aportul său de energie.

De exemplu:

  • Puteti sa il adaugati deasupra crepului de fulgi de ovăz la micul dejun.
  • Puteti sa  il întindeti pe niște prăjituri de orez sau pâine integrală.
  • Puteti sa il amestecati cu shake-ul de proteine ​​pentru a adăuga mai multă textură și a-l face mai plin.
  • Puteti sa il adaugati in diferite deserturi.
  • Unul dintre amestecurile mele preferate: tăiați un măr în felii, puneți 15 până la 20 de grame de unt de arahide Weider într-un castron mic și… e gata!

Recomandari WEIDER:

  • WHEY PROTEIN CREME White Spread 250gr

    26,00 lei
    Adaugă în coș
  • Peanut Butter Smooth 1kg

    50,00 lei
    Adaugă în coș
  • răsfăț culinar

    Nut Protein Choco Vegan 250gr

    26,00 lei
    Adaugă în coș
  • crema proteica ciocolata

    WHEY PROTEIN Choco Creme

    26,00 lei
    Citește mai mult
Publicat pe

Păjituri cu unt de arahide

Păjituri cu unt de arahide și ciocolată de @susi_canaryislands.

INGREDIENTE:

Pentru bază:

– 70 g fulgi de ovăz.
– 1 1/2 banană
– 1 cda. de scorțișoară

Pentru umplutură:

– 1 banană coaptă
– 30 g unt de arahide WEIDER*
– 30 g ciocolată neagră 95 % fără zahăr adăugat

PREGĂTIRE:

  1. Într-un bol, zdrobim banana și adăugăm ingredientele pentru umplutură, amestecând bine până când sunt bine integrate.
  2. Ungem o forma de silicon și adăugam aluatul lăsând o cavitate, apoi îl umplem. Punem la congelator timp de 1 ora.
  3. După aceea, adăugam o lingură de banană coapta și punem înapoi pentru 30 de minute.
  4. Scoatem de la frigider și adăugăm o lingură de unt de arahide deasupra bananei noastre și punem înapoi pentru 30 de minute.
  5. Topim ciocolata la cuptorul cu microunde și acoperim complet untul de arahide și punem înapoi – la congelator – pentru 5 minute.

Stiai ca?

• Untul de arahide te poate ajuta sa-ti controlezi foamea, scade riscul de bolicardiovasculare si de Alzheimer?
• Siropul de artar este produs in proportie de 80% in Canada, unde exista mai multe categorii de culoare: extra deschis, deschis, mediu, chihlimbar si intunecat?

_____________________

Untul de arahide este  bogat in calorii si satios – asta inseamna ca iti ofera energie pentru o mare parte a zilei si ca nu trebuie sa mananci prea mult ca sa te saturi…  nu este recomandat sa consumi mai mult de doua linguri de unt de arahide pe zi. Astfel, alimentul nu te va ingrasa si te vei bucura si de numeroasele substante nutritive pe care aceasta pasta le contine. Untul de arahide Weider Peanut Butter Smooth este procesat în mod clasic numai cu arahide prăjite de cea mai înaltă calitate provenite din Argentina cu o aromă irezistibilă. Sănătos în mod natural! 100% natural. Textura fina. Potrivit pentru vegani!

Recomandari WEIDER: