Publicat pe Lasă un comentariu

Musli Proteic

Musli Proteic – cu proteine si fara lapte. Totul pentru a ne imbogati micul dejun cu energie si ingrediente curate, sanatoase. Bogat in proteine si fibre, muesli are toate caracteristicile pentru a deveni aliatul tău pentru un mic dejun plin de gust si energie: un mix perfect pentru a-ti incepe ziua.

INGREDIENTE:

MOD DE PREPARARE:

  1. În primul rând amestecati toate ingredientele intr-un vas. Apoi, adaugati siropul, uleiul de cocos si apa 100-150 ml.
  2. În al doilea rând continutul asezati-l intr-o tava tapetata cu hartie. Introduceti tava in cuptorul preincalzit la 160 °C – se lasa 40-50 minute.
  3. În al treilea rând. Se scoate tava, se lasa la racit 30 minute si… se serveste cu lapte sau… dupa dorinta fiecaruia.

*Quinoa este numita un superaliment datorita continutului ridicat de vitamine, minerale si alti nutrienti esentiali sanatatii noastre. Totodata, quinoa nu contine gluten, este usor de digerat si nu are un continut caloric ridicat, astfel incat o pot consuma fara probleme si persoanele cu intoleranta sau alergie la gluten, cat si persoanele care urmeaza o cura de slabire. Avand un continut ridicat de proteina, quinoa esta un aliment consumat de cei care urmeaza o dieta vegetariana sau raw-vegana.

**28g de semințe de chia conțin substanțe nutritive precum: 11g fibre, 4g proteine, 9g grăsimi sănătoase dintre care 5g de Omega 3, 18% din doza zilnică recomandată de calciu, 30% din doza zilnică recomandată de magneziu, 27% din doza zilnică recomandată de fosfor. Semințele de chia conțin, de asemenea, o cantitate considerabilă de zinc, potasiu și vitaminele B1, B2 și B3.

Recomandari WEIDER

Publicat pe Lasă un comentariu

Griș din grâu cu aromă de vanilie

Griș din grâu cu aromă de vanilie.

INGREDIENTE:
  • 75 grame de griș din grâu *
  • 250 ml de lapte
  • 200 ml de apă
  • 50 g brânză de vaci (0,2% grăsime)
  • 25 g Weider Gold Whey, vanilie
  • îndulcitor
  • topping: fructe, nuci**, etc
MOD DE PREPARARE:
  1. Fierbeți laptele cu puțin îndulcitor. Amestecați cu grișul și lăsați-l să fiarbă cu focul la minim.
  2. Când ajuge la fierbere – opriți-l. Lăsați-l să se destindă timp de 40 de minute, acoperindu-l cu un capac.
  3. Amestecati brânza proaspătă și pulberea proteică. Adăugați la griș (terci).
  4. Turnați terciul într-un castron și decorați-l după cum doriți!

Poftă bună!

*grișul din grâu – are un continut bogat de proteine. Contine minerale si acizi grasi nesaturati; contine o serie de aminoacizi, excelenti pentru sanatate; contine L-Tryptophan – hormon care are efecte benefice asupra bunei dispozitii; contine Thiocyanat – poate stimula imunitatea si este un puternic antiinflamator; contine vitamine – vitaminele A, E, B1, B2 si PP sunt prezente in cantitati destul de mari.

**nucile constituie o bogată sursă de energie, conţinând mulţi nutrienţi, minerale, antioxidanţi şi vitamine esenţiale pentru o bună funcţionare a organismului. Sunt extrem de bogate în acizi graşi monosaturaţi (aprox. 72%), precum este acidul oleic şi o excelentă sursă de acizi graşi esenţiali de omega 3 ca acidul linoreic, acidul alfa linoreic(ALA) şi acidele arachidonice. Introducerea regulată în meniu a nucilor ajută la reducerea colesterolului negativ şi la creşterea nivelului de colesterol pozitiv, benefic pentru organism. Studiile au scos în evidenţă că dieta mediteraneană, bogată în acizi graşi de omega 3 ajută la prevenirea bolilor arterelor coronariene şi a infarctului prin favorizarea profilului unui sânge sănătos.

Recomandari WEIDER