Publicat pe Lasă un comentariu

Protejează-ţi articulaţiile!

PROTEJEAZĂ-ŢI ARTICULAŢIILE!
Antrenamentele intense pot forţa excesiv ligamentele şi tendoanele, ducând la inflamaţii şi deteriorare. Ascultă sfatul doctorului Victor R. Prisk (medic chirurg, ortoped licenţiat, gimnast în cadrul NCAA All-American, şi membru al consiliului medical GNC) pentru a evita durerea şi a putea continua să te antrenezi.

DEGRADAREA ţesuturilor moi

DEGRADAREA EXCESIVĂ a ţesuturilor moi, cum ar fi tendoanele şi ligamentele, poate fi cauzată de antrenamentele mult prea intense, tehnică defectuoasă de execuţie, sau oboseală severă. Dacă sunt netratate, durerile sâcâitoare de cot, genunchi sau umăr pot crea un cerc vicios de degenerare a încheieturilor, ducând în cele din urmă la tendinită, o inflamare permanentă, dureroasă. La rândul ei, această inflamare poate deveni şi mai periculoasă, şi te poate ţine departe de sală.

 

Evită degradarea ţesuturilor moi cu aceste sfaturi simple:

ASCULTĂ-ŢI CORPUL. Daca experimentezi durere persistentă şi inflamare, redu intensitatea şi frecvenţa antrenamentelor.

EVITĂ ANTIINFLAMATOARELE NON-STEROIDIENE. Nu masca durerea — dacă revii Ia antrenament prea curand, vei înrautaţi lucrurile. Folosirea permanentă a acestor substanţe (cum ar fi ibuprofenul) poate duce Ia supraantrenament.

ALEGE ODIHNA ACTIVĂ. Programeaza-ţi perioada de odihnă şi foloseste tehnici de recuperare, cum ar fi aplicarea de gheată, stretching-ul sau masajul. Dormi suficient şi ia o gramadă de antioxidanti şi de proteine pentru refacere.

JOINT COLLAGEN

Joint Collagen este un produs de o calitate superioara obtinut din colagen hidrolizat cu aroma de citrice. Ingredientele sale au fost selectate foarte atent pentru a proteja si imbunatati recuperarea articulatiilor.

Autor: Victor R. Prisk – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

Publicat pe Lasă un comentariu

Degradarea ţesuturilor moi

Degradarea ţesuturilor moi… Antrenamentele intense pot forţa excesiv ligamentele şi tendoanele, ducând la inflamaţii şi deteriorare – spune doctorului Victor R. Prisk, M.D. – chirurg ortoped licenţiat, gimnast în cadrul NCAA All-American, si membru al consiliului medical GNC.

DEGRADAREA EXCESIVĂ a ţesuturilor moi, cum ar fi tendoanele şi ligamentele, poate fi cauzată de antrenamentele mult prea intense, tehnică defectuoasă de execuţie, sau oboseală severă. Dacă sunt netratate, durerile sâcâitoare de cot, genunchi sau umăr pot crea un cerc vicios de degenerare a încheieturilor, ducând în cele din urmă la tendinită, o inflamare permanentă, dureroasă. La rândul ei, această inflamare poate deveni şi mai periculoasă, şi te poate ţine departe de sală.

Evită degradarea tesuturilor moi cu aceste sfaturi simple:

ASCULTĂ-TI CORPUL. Dacă experimentezi durere persistentă şi inflamare, redu intensitatea şi frecvenţa antrenamentelor.
EVITĂ ANTIINFLAMATOARELE NON-STEROIDIENE. Nu masca durerea — dacă revii la antrenament prea curând, vei înrăutăţi lucrurile. Folosirea permanentă a acestor substanţe (cum ar fi ibuprofenul) poate duce la supraantrenament.
ALEGE ODIHNA ACTIVĂ. Programează-ţi perioada de odihnă şi foloseşte tehnici de recuperare, cum ar fi aplicarea de gheaţă, stretching-ul sau masajul. Dormi suficient şi ia o grămadă de antioxidanţi şi de proteine pentru refacere.

Autor: VICTOR PRISK, M.D. – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER: