Publicat pe Lasă un comentariu

PRINCIPIUL WEIDER AL REPETĂRILOR FORŢATE

CE ESTE? Una dintre cele mai bune tehnici pentru a deveni mai mare şi mai puternic, cu condiţia să nu exagerezi. Repetările forţate implică ajutorul unui partener de antrenament, care să te asiste în finalizarea unui set. Astfel, vei face una sau mai multe repetări în plus, deşi nu mai poţi mişca greutatea de unul singur.

CE FACE? Îţi permite să duci un set dincolo de pragul epuizării iniţiale, astfel încât muşchiul se adaptează şi devine mai puternic. Astfel, cu aceeaşi greutate, vei putea executa mai multe repetări de unul singur. În esenţa sa, acest principiu îţi păcăleşte corpul, convingându-l că poate face 10 repetări, deşi în realitate poate doar 8. Nu peste mult timp vei putea să faci 10 repetări complete şi singur, cu aceeaşi greutate.

CUM SĂ-L FOLOSEŞTI? Te sfătuim să nu foloseşti repetările forţate la mai mult de două seturi pentru fiecare grupă musculară, în cadrul unui antrenament – dacă faci mai multe rişti să te supraantrenezi. La piept, de exemplu, fă repetări forţate la ultimul set sau ultimele două seturi de la împinsul din culcat, şi renunţă la repetările forţate la celelalte exerciţii pentru piept.

[woodmart_title subtitle_style=”background” title=”Recomandari WEIDER:” subtitle=”proteine & suplimente sportive”]