Nutritie, Retete

PIEPT DE PUI LA GRATAR

Piept de pui la gratar

Piept de pui la gratar

IEŞI DIN RUTINĂ CU ACEASTĂ REŢETĂ TRADIŢIONALĂ SUDISTĂ, SĂRACĂ ÎN CARBOHIDRAŢI

Pieptul de pui este probabil cel mai popular aliment din arsenalul dietei culturiştilor, datorită unor motive cât se poate de simple: conţine o cantitate mare de proteină anabolică; este aproape lipsit de grăsimi; e foarte simplu de preparat; poate fi consumat şi cald şi rece. Dar în ciuda tuturor acestor avantaje, poţi ajunge cu timpul să te plictiseşti de el, iar dacă plictiseala devine acută poţi fi tentat de o grămadă de schimbări nesănătoase în regimul tău alimentar.

Această reţetă tradiţională sudistă te va feri de plictiseală şi îţi va aduce arome noi şi apetisante. Reţeta prezentată aici conţine un amestec special de condimente, dar poţi fi creativ şi poţi adăuga şi alte ingrediente, ca porumb, ardei iuţi sau sos de salsa.

Vei avea nevoie de:

USTENSILE:

  • Cuţit de bucătărie
  • Tocător
  • Un vas mare
  • Un grătar mare (cu cărbuni sau cu gaz) sau o tigaie mare

INGREDIENTE:

  • 700 g piept de pui
  • 15–30 g amestec special de condiment pentru rotiserie
  • 2 linguri de usturoi, mărunţit fin
  • 3 linguri sos pentru grătar
  • 1 lingură ulei din sâmburi de struguri
  • Sare şi piper negru proaspăt măcinat, după gust

MOD DE PREPARARE (5 porţii):

  1. Amestecă pieptul de pui, condimentele, sosul pentru grătar, usturoiul, uleiul, sarea şi piperul într-un vas mare.
  2. Acoperă amestecul şi lasă-l la marinat în frigider, măcar 30 de minute.
  3. Găteşte pieptul de pui pe grătar sau în tigaie până când nu mai are culoarea roz.
  4. Serveşte pieptul de pui împreună cu legume la abur, de exemplu broccoli.

VALORI NUTRIŢIONALE:

CALORII 305; PROTEINE 35g; CARB. 4g; GRĂSIMI 4g

SFAT RAPID. Poţi folosi ce rămâne pentru un taco, un sandviş sau o omletă.

Autor: Robert Irvine

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *