Publicat pe Lasă un comentariu

Griș din grâu cu aromă de vanilie

Griș din grâu cu aromă de vanilie.

INGREDIENTE:
  • 75 grame de griș din grâu *
  • 250 ml de lapte
  • 200 ml de apă
  • 50 g brânză de vaci (0,2% grăsime)
  • 25 g Weider Gold Whey, vanilie
  • îndulcitor
  • topping: fructe, nuci**, etc
MOD DE PREPARARE:
  1. Fierbeți laptele cu puțin îndulcitor. Amestecați cu grișul și lăsați-l să fiarbă cu focul la minim.
  2. Când ajuge la fierbere – opriți-l. Lăsați-l să se destindă timp de 40 de minute, acoperindu-l cu un capac.
  3. Amestecati brânza proaspătă și pulberea proteică. Adăugați la griș (terci).
  4. Turnați terciul într-un castron și decorați-l după cum doriți!

Poftă bună!

*grișul din grâu – are un continut bogat de proteine. Contine minerale si acizi grasi nesaturati; contine o serie de aminoacizi, excelenti pentru sanatate; contine L-Tryptophan – hormon care are efecte benefice asupra bunei dispozitii; contine Thiocyanat – poate stimula imunitatea si este un puternic antiinflamator; contine vitamine – vitaminele A, E, B1, B2 si PP sunt prezente in cantitati destul de mari.

**nucile constituie o bogată sursă de energie, conţinând mulţi nutrienţi, minerale, antioxidanţi şi vitamine esenţiale pentru o bună funcţionare a organismului. Sunt extrem de bogate în acizi graşi monosaturaţi (aprox. 72%), precum este acidul oleic şi o excelentă sursă de acizi graşi esenţiali de omega 3 ca acidul linoreic, acidul alfa linoreic(ALA) şi acidele arachidonice. Introducerea regulată în meniu a nucilor ajută la reducerea colesterolului negativ şi la creşterea nivelului de colesterol pozitiv, benefic pentru organism. Studiile au scos în evidenţă că dieta mediteraneană, bogată în acizi graşi de omega 3 ajută la prevenirea bolilor arterelor coronariene şi a infarctului prin favorizarea profilului unui sânge sănătos.

Recomandari WEIDER

Lasă un răspuns