Publicat pe

GHIDUL GUSTĂRILOR

GHIDUL GUSTĂRILOR. Petrecem toată ziua la locul de muncă, ne confruntăm cu stresul, angajamentele și așa mai departe și când ajungem acasă, suntem deseori cuprinși de o foame necontrolată. Vi se întâmplă?

Ei bine, dacă se întâmplă acest lucru, nu vă faceți griji prea mari pentru că este normal… fie din cauza ritmului natural al corpului, fie din cauza unor factori care amplifică această problema. Dar la ce duc toate acestea? De obicei – luați primul lucru care vă vine la indemană și il mâncați – fără ca acesta sa fie o opțiune sănătoasă.

În aceste rânduri vă voi da câteva sfaturi practice pentru a putea contracara această problemă și a vă asigura că gustările dvs. sunt sănătoase. Pentru că, chiar și gustările, sunt esențiale într-o dietă sănătoasă.

Sfat 1

Primul sfat pe care îl dau este să te organizezi. Asta înseamnă să pregătești din timp gustările săptămânii. De exemplu, ai putea profita de ceva timp duminica, astfel încât să te poți gândi bine și să alegi cele mai bune ingrediente și alimente pentru tine și sănătatea ta. Acest lucru, pe lângă faptul că vă permite să mâncați sănătos toată săptămâna, vă va permite să controlați mai bine ceea ce mâncați, evitând aditivi și ingrediente inutile.

Sfat 2

Evitați excesul de zahăr. În acest caz vorbim despre zaharuri rafinate și produse extrem de prelucrate. De obicei, după o anumită oră, pofta de zahăr crește și, prin urmare, începem să căutăm gustări și produse extrem de bogate în acest nutrient. Problema este că zaharurile sunt digerate și absorbite rapid, provocând o creștere a glicemiei prea mare în sânge, care după un timp scurt va duce din nou la foame. Ca să nu mai vorbim de faptul că excesul de zahăr se transformă într-o acumulare de grăsime în corpul nostru. Dacă simțiți nevoia de ceva dulce, este mai bine să alegeți fructe, care odată cu conținutul de fibre scad și modifică absorbția zaharurilor.

Sfat 3

Faceți gustările cât mai complete. Aceasta înseamnă că, chiar și în gustări, ca și în mesele principale, trebuie luați toți macronutrienții: proteine, carbohidrați și grăsimi. Evident, va trebui să alegeți cele mai bune surse precum cerealele integrale, fructele, legumele și leguminoasele ca sursă de carbohidrați; fructe uscate sau ciocolată neagră (de la 70%) ca sursă de lipide; carne slabă, iaurt grecesc sau shake-uri proteice ca surse de proteine. Acestea sunt doar câteva exemple de alimente care vă pot ajuta să compuneți cele mai bune gustări, astfel încât să puteți ajunge la următoarea masă fără să simțiți o foame extrema.

Ce se întâmplă dacă nu ai timp să îți pregătești gustarea echilibrată? Nicio problemă! Puteți alege oricând între numeroasele batoane din linia noastră, concepute într-un mod echilibrat pentru fiecare nevoie și între cremele de proteine ​​pe bază de ciocolată sau alune.

Autor: E.M.

Recomandari WEIDER: