Publicat pe

CRĂTITE CU BANANĂ ȘI… AFINE 

CRĂTITE CU BANANĂ ȘI… AFINE de la @jjmetodoenforma.

Ingrediente pentru 5 clătite:

60 gr Gourmet Oat Flour
30 gr Protein Pancake Mix
un ou
1/2 banană
50 ml lapte
scorțișoară la gust
afine* la gust

 Pregătire:

1. Batem toate ingredientele cu excepția afinelor
2. „Aruncam” aluatul intr-o tigaie „pictata” anterior cu ulei de cocos
3. Coacem cam 5 clătite
4. Servim cu miere si… multe afine.

***

*AFINE. Ce este mai delicios decât o tartă cu afine sau decât o porție de clătite pufoase cu afine? Chiar o mână sănătoasă de afine proaspete, care nici nu îngrașă și, în plus, aduc o serie de beneficii nutriționale organismului. Consumarea afinelor ca gustare între mese sau chiar la micul dejun te ajută să menții un nivel ridicat de energie, sațietate și chiar satisfacție, pentru că sunt gustoase. Fructul proaspat de afin, dar si cel uscat ajuta la regenerarea vaselor de sange, la normalizarea glicemiei si la regenerarea retinei, creste sensibilitatea fotoreceptorilor de la nivelul ochiului, neutralizeaza infectiile din intestin, dilata usor vasele coronare, protejeaza organismul contra radioactivitatii. Mirtilina, o substanta continuta de fructe si frunze, penetreaza celula bacteriei si ii slabeste vitalitatea, iar administrata intern, scade glicemia. Pigmentii care dau nuanta albastruie fructului protejeaza corpul impotriva radioactivitatii si regleaza anumite procese imunitare.

Recomandari WEIDER: