Nutritie

CUM SĂ TE ALIMENTEZI PENTRU UN ABDOMEN PERFECT

Alimentatie pentru un abdomen perfect

CUM SĂ TE ALIMENTEZI PENTRU UN ABDOMEN PERFECT

FAZA I:

Redu cât mai mult mâncărurile procesate şi bazează-ţi dieta pe proteină animală şi legume verzi. Majoritatea carbohidraţilor îi vei prelua din legumele bogate în amidon, iar grăsimile din carne.

MĂNÂNCĂ ASTFEL:

– 28 calorii pe kilogram corp

– 2,2 g de proteină pe kilogram corp

– 25% din calorii provin din grăsimi

– Restul caloriilor provin din carbohidraţi

Un bărbat de 86 de kilograme va consuma 2.650 de calorii, 190 grame de proteine, 300 grame de carbohidraţi, 75 grame de grăsimi.

FAZA II:

Reducem şi mai mult numărul caloriilor pentru a încuraja arderea grăsimilor.

MĂNÂNCĂ ASTFEL:

– 26 calorii pe kilogram corp

– 2,2 g de proteină pe kilogram corp

– 25% din calorii provin din grăsimi

– Restul caloriilor provin din carbohidraţi

Un bărbat de 84 kilograme va consuma 2.220 calorii, 185 grame proteine, 230 g carbohidraţi, 60 g grăsimi.

FAZA III:

Pe măsură ce devii foarte definit, este dificil să continui să arzi grăsimi. Soluţia este să ţii în continuare regim, dar să jonglezi cu aportul caloric, stabilindu-ţi zile în care consumi un număr ridicat de calorii pentru a păstra ridicată rata metabolică şi a preveni pierderile musculare.

MĂNÂNCĂ ASTFEL:

În zilele cu un aport caloric scăzut (5–6 zile pe săptămână)

– 22 calorii pe kilogram corp

– 2,2 g de proteină pe kilogram corp

– 20% din calorii provin din grăsimi

– Restul caloriilor provin din carbohidraţi

Un bărbat de 79,5 kilograme va consuma 1.750 de calorii, 175 grame de proteine, 175 g de carbohidraţi, 40 g de grăsimi

MĂNÂNCĂ ASTFEL:

În zilele cu un aport caloric ridicat (1–2 zile pe săptămână)

– 33 calorii pe kilogram corp

– 2,2 g de proteină pe kilogram corp

– 20% din calorii provin din grăsimi

– Restul caloriilor provin din carbohidraţi

Un bărbat de 79,5 kilograme va consuma 2.625 de calorii, 175 g proteine, 350 g carbohidraţi, 60 g grăsimi

SFATURI

Începe cu Faza I şi continuă până atingi plafonarea slăbirii. Apoi treci la Faza II până la plafonare, şi aşa mai departe. Vezi “=” de mai jos care te poate ajuta la calcule.

1gr PROTEINĂ = 4 CALORII

1gr CARBOHIDRAT = 4 CALORII

1 gr GRĂSIME = 9 CALORII

Autor: Nate Miyaki

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *