Istoria culturismului

ANTRENORUL CAMPIONILOR ÎNCǍ DIN 1936

JOE WEIDER – ANTRENORUL CAMPIONILOR ÎNCǍ DIN 1936.

MOTIVAREA MUŞCHIULUI

ÎN ESENŢA SA, scopul culturismului e simplu: să transforme carnea ataşată de oasele tale în muşchi solid, capabil să ridice fiarele. Dacă citeşti această revistă, înseamnă că ai inspiraţia să faci exact acest lucru. Totuşi, deseori cheia e să găseşti un mod de a păstra inspiraţia. Îmi dau seama că pentru aceia dintre noi care au petrecut nenumărate ore în sală, nu e o misiune uşoară. Pentru mine, asta înseamnă să mă gândesc la primele greutăţi pe care l-am ridicat: un amestec din două planetare vechi şi două roţi pe care fratele meu Ben şi cu mine le-am găsit într-o grămadă de fier vechi, într-o zi când veneam acasă de la şcoală.
Amândoi eram nişte adolescenţi pricăjiţi şi de ceva vreme căutam un mod de a deveni mai mari şi mai puternici. O halteră confecţionată de noi părea modul perfect de a începe, dar pe atunci nu prea erau cărţi despre ridicarea greutăţilor. Îmi aduc aminte că ne întrebam dacă lucrul cu greutăţi chiar ne va ajuta să ne sporim mărimea şi forţa. Bineînţeles, după cum ştie orice culturist, câştigurile cele mai vizibile vin de obicei la începutul antrenamentelor, aşa că n-a trebuit să aşteptăm prea mult pentru a vedea ceva rezultate.

###

Cu fiecare repetare, mă simţeam mai puternic. Încet, silueta mea firavă a început să capete o nouă formă. De unde braţele mele erau subţiri ca aţa, acum erau mai pline. Antebraţele, bicepşii, tricepşii – toate au început să se dezvolte ca plantele de apartament mutate pentru prima dată la soare. Dintr-o dată, aveam umeri, cvadricepşi, un spate lat, un piept mai bombat si un mijloc mai subţire. Totuşi, odată cu acest nou fizic a venit şi responsabilitatea de a-l păstra. M-am bazat mult pe încercări şi erori – văzând la care exerciţii reacţiona corpul meu şi la care nu. Şi aşa, constituţia pe care am luat-o cu mine in adolescenţă a devenit o maşină de ridicat greutăţi tare ca piatra.
Unii dintre voi, cititori fideli, au ajuns la aceeaşi transformare. Unii dintre voi tocmai fac asta. Voi toţi trebuie să rămâneţi motivaţi.

###

Deci aruncăm mănuşa. Corpurile voastre au nevoie de combustibil aşa că vedeti un Ghid de Nutriţie pentru a vă îndruma cum să vă hrăniţi corect corpurile pentru orice provocare. Ţineţi o evidenţă vizuală a transformării corpurilor voastre de-a lungul lunilor de transformare.
Cu acest plan de atac pe două fronturi, pus în mişcare de ceva competiţie sănătoasă, am asigurat atât mijloacele cât şi motivaţia pentru a vă menţine pe calea spre atingerea scopurilor voastre în ceea ce priveşte fizicul – şi tocmai de asta suntem noi aici.

Live to the fullest,

 

 

 

Articol preluat din  www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

Inchide

Maximum Krea-Genic 240 capsule

Evaluat la 5.00 stele din 5
210,00 lei

Ultimul tip de creatină realizat de cercetătorii de la Weider Nutrition. Este o creatină monohidrat micronizată cu PH-ul modificat. Are un puternic efect de pompare.

Adaugă în coș
Inchide

Maximum KREA-GENIC Powder 554gr

143,00 lei

Ultimul tip de creatină realizat de cercetătorii de la Weider Nutrition. Este o creatină monohidrat micronizată cu PH-ul modificat. Are un puternic efect de pompare. Crește forța cu până la 30%.

Adaugă în coș
Inchide

Maca 5.500 120 capsule

101,00 lei

Capsulele de Maca 5.500 conțin pulbere de maca de înaltă calitate, derivată din rădăcina uscată a plantei maca. Maca 5.500 ajută la combaterea oboselii și îmbunătățește concentrarea în timpul antrenamentului.

Adaugă în coș
Inchide

Amino NOX 180 capsule

117,00 lei

Weider Amino NOX – AMINO COMPLEX (13,1% L-leucina, 13,1% L-lizina, 11,6% L-valina, 11,2% L-fenilalanina, 7,5 % L-izoleucina, 7,5% L-treonina, 6,6% L-metionina,1,9% L-triptofan) + acid alginic

Adaugă în coș

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *