Antrenamente

Training – APLECǍRI ÎNAINTE

APLECǍRI ÎNAINTE

Trezeşte-ţi posteriorii coapselor cu aplecările înainte având tălpile depărtate

APLECĂRILE ÎNAINTE obişnuite sunt un exerciţiu foarte bun pentru construirea forţei — atât timp cât sunt executate corect. Şi totuşi mulţi oameni au posteriori ai coapselor rigizi, ceea ce îi împiedică să le execute corect şi făcând ca flexia să aibă loc din coloană şi nu din şolduri. Astfel, mişcarea devine ineficientă dar şi potenţial periculoasă.
În afară de lucrul pentru flexibilitatea generală, o soluţie la această dilemă sunt aplecările înainte cu picioarele depărtate. Această variantă îţi întinde şi întăreşte posteriorii coapselor, ceea ce îţi va permite să execuţi toate exerciţiile din aplecat mai bine şi cu mai mare eficienţă.

INDICAŢII

– Poziţionează bara pe un suport pentru genuflexiuni la nivelul umerilor, şi apuc-o cu o priză deasupra, cu palmele uşor mai depărtate decât lărgimea umerilor.
– Păşeşte sub bară şi aşeaz-o pe muşchii trapezi, apoi fă câţiva paşi înainte.
– Depărtează tălpile până începi să simţi o uşoară întindere a adductorilor (partea internă a coapselor) şi posteriorilor coapselor, apoi îndreaptă picioarele.
– Ridică pieptul, înspiră adânc şi încor-dează-ţi abdominalii. Îndoaie puţin genunchii.
– Menţinând arcuirea naturală a spatelui inferior, apleacă-te uşor înainte. Coboară cât mai mult menţinând blocată zona lombară. (Pentru cei cu posteriori ai coapselor rigizi, aplecarea poate fi de numai câţiva centimetri.)
– Opreşte-te puţin, apoi flexează-ţi posteriorii coapselor pentru a reveni la poziţia de plecare.

CÂND SǍ-L FOLOSEŞTI

Execută acest exerciţiu în ziua pentru picioare. Vei simţi o durere intensă după aceea, deci dacă este o mişcare nouă pentru tine, îţi sugerăm să începi numai cu bara goală. Nu ar trebui să o faci cu greu-tăţi mari chiar de la început, deci menţine seturile la un număr de 3-5 iar repetările între 12-20.

Autor: Sean Waxman, CSCS – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

Inchide

Maximum Krea-Genic 240 capsule

Evaluat la 5.00 stele din 5
210,00 lei

Ultimul tip de creatină realizat de cercetătorii de la Weider Nutrition. Este o creatină monohidrat micronizată cu PH-ul modificat. Are un puternic efect de pompare.

Adaugă în coș
Inchide

Maximum KREA-GENIC Powder 554gr

143,00 lei

Ultimul tip de creatină realizat de cercetătorii de la Weider Nutrition. Este o creatină monohidrat micronizată cu PH-ul modificat. Are un puternic efect de pompare. Crește forța cu până la 30%.

Adaugă în coș
Inchide

Maca 5.500 120 capsule

101,00 lei

Capsulele de Maca 5.500 conțin pulbere de maca de înaltă calitate, derivată din rădăcina uscată a plantei maca. Maca 5.500 ajută la combaterea oboselii și îmbunătățește concentrarea în timpul antrenamentului.

Adaugă în coș
Inchide

Amino NOX 180 capsule

117,00 lei

Weider Amino NOX – AMINO COMPLEX (13,1% L-leucina, 13,1% L-lizina, 11,6% L-valina, 11,2% L-fenilalanina, 7,5 % L-izoleucina, 7,5% L-treonina, 6,6% L-metionina,1,9% L-triptofan) + acid alginic

Adaugă în coș

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *