Publicat pe

SUMA PĂRŢILOR (VII): PIEPT

SUMA PĂRŢILOR (VII): PIEPT. Dublul campion Mr. Olympia, Franco Columbu, este dovada vie că antrenamentul pentru o forţă herculeană îţi transformă fizicul, ornându-l cu muşchi denşi, striaţi. Anii în care a concurat în competiţii de împins din culcat i-au construit nişte pectorali la care separaţia între pectoralul superior şi cel inferior era şocant de evidentă. Lui Columbu nu îi era frică de greutăţi mari, chiar şi la exerciţiile de izolare ca fluturările, unde executa seturi grele, până la epuizare, de 4–5 repetări. Făcea adesea 24 de seturi pentru piept, sau chiar mai multe, asigurându-se că nici o fibră musculară nu rămânea neatinsă. Şi, pe lângă acest volum nebunesc, recurgea şi la tehnici de intensitate, cum ar fisuperseturile.

ANTRENAMENTUL LUI FRANCO COLUMBU

MR. OLYMPIA 1976, 1981

Împins culcat cu haltera 3 SET. 15, 10, 4* REP.
SUPERSET CU Crucea la cabluri 3 SET. 20 REP.
Fluturări cu gantere din culcat oriz. 3 SET. 20, 15, 6* REP.
SUPERSET CU Crucea la cabluri 3 SET. 20 REP.
Set gigant:
Împins culcat înclinat 3 SET. 15 REP.
Pullover cu haltera 3 SET. 15 REP.
Flotări la paralele 3 SET. La epuizare REP.
Crucea la cabluri 3 SET. 25 REP.

*Columbu creştea greutatea la fiecare set.

Autor: ERIC VELAZQUEZ – muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER: