Publicat pe

SUMA PĂRŢILOR (IV): BICEPŞI

SUMA PĂRŢILOR (IV): BICEPŞI. Cel mai carismatic şi mai cunoscut culturist din toate timpurile, Arnold a fost posesorul mai multor grupe musculare cu o dezvoltare legendară. Pectoralii săi enormi emanau un aer de mascul alfa, e adevărat, dar nu există nici un tip care să tragă de fiare şi care să nu-şi fidorit, la un moment dat, să aibă bicepşi ca ai lui Arnold – aceştia păreau scoşi din cărţile de benzi desenate, fiind incredibili atât ca formă cât şi ca mărime.

Schwarzenegger şi-a antrenat bicepşii pentru lăţime, înălţime şi lungime. Flexiile trişate cu haltera, la care îşi balansa uşor corpul ca să poată ridica greutăţi cât mai mari, reprezentau de regulă primul exerciţiu din antrenament, când bicepşii erau odihniţi. Flexiile cu gantere din înclinat aveau rolul de a-i sculpta porţiunea externă a vârfului bicepsului, vizibilă mai ales în dublu-biceps din spate, iar flexiile Scott şi flexiile concentrate se ocupau de capătul scurt al bicepsului – vârful bicepsului care se vede mai ales în poziţiile cu faţa la public. Schwarzenegger credea de asemenea cu tărie în antrenamentul de volum; nu era nimic neobişnuit pentru el să facă 25–30 de seturi pentru braţe.

ANTRENAMENTUL LUI ARNOLD

MR. OLYMPIA 1970–75, 1980

Flexii trişate cu haltera 6–7 6–8
Flexii cu gantere din înclinat 6–7 6–8
Flexii cu haltera la banca Scott 6–7 6–8
Flexii concentrate 5 6–8

Autor: ERIC VELAZQUEZ – muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER: