Antrenamente, Nutritie

Rock Hard (II) – Plan alimentar

 Rock Hard (II) – Plan alimentar

Când vine vorba de definire, o dietă corectă este mai importantă decât antrenamentul. Planul nostru alimentar îţi va aduce cea mai bună formă fizică.

Unii experţi în nutriţie susţin că planul alimentar reprezintă 80% din întreaga ecuaţie a fitness-ului. Unii spun că ar fi chiar 90%. Ştim cu toţii că nu poţi compensa prin antrenament deficienţele dietei. Întreabă orice powerlifter de 140 de kilograme. Mesele prezentate aici ca mostre pentru o alimentaţie adecvată conţin exclusiv mâncăruri integrale, iar pe lângă ele sunt incluse câteva suplimente cu rol crucial. Ţine minte că acestea sunt doar exemple, aşa că nu trebuie să le urmezi întocmai. Totuşi, orice ai înlocui din meniu ar trebui să corespundă din punct de vedere nutriţional planului general. Planul nutriţional din Partea a 2-a a acestei provocări diferă într-un mod semnificativ de cel din prima parte: în cea de-a doua, carbohidraţii sunt reduşi foarte mult.

###

Ai nevoie să creezi în organismul tău un mediu anabolic. Mai ales în momentul din zi care coincide cu antrenamentul. Va trebui să limitezi aportul de carbohidraţi în restul zilei. Corpul va prefera întotdeauna să ardă carbohidraţii disponibili pentru energie, de aceea cel mai eficient mod de a-l forţa să ardă grăsimi este să reduci drastic carbohidraţii. Legumele bogate în fibre – care nu produc creşteri semnificative ale nivelului de insulină şi nu diminuează arderea grăsimilor – sunt diferite din acest punct de vedere, deci le poţi consuma la discreţie, atât în zilele cu antrenament cât şi în cele de pauză. Toate celelalte surse de carbohidraţi trebuie însă controlate strict.
NOTĂ: FRUCTELE DE PĂDURE SUNT O GUSTARE EXCELENTĂ PENTRU ZIUA DE PAUZĂ, DAR CARBOHIDRAŢII ÎN EXCES – EXCLUZÂNDU-I DIN ACEASTĂ CATEGORIE PE CEI DIN LEGUMELE BOGATE ÎN FIBRE– VOR FI DEPOZITAŢI SUB FORMĂ DE GRĂSIME.

Rock Hard I

Rock Hard (I) – Antrenament
Rock Hard (I) – Antrenament saptamanile 1-4
Rock Hard (I) – Antrenament zilele 1, 2 si 3
Rock Hard (I) – Antrenament zilele 4, 5, 6 si 7
Rock Hard (I) – Plan alimentar
Rock Hard (I) – Plan alimentar saptamanile 1-4

Rock Hard II

Rock Hard (II) – Antrenament
Rock Hard (II) – Antrenament saptamanile 1-4
Rock Hard (II) – Antrenament zilele 1, 2 si 3
Rock Hard (II) – Antrenament zilele 4, 5, 6 si 7
Rock Hard (II) – Plan alimentar
Rock Hard (II) – Plan alimentar saptamanile 5-8

Rock Hard III

Rock Hard (III) – Antrenament
Rock Hard (III) – Antrenament opt saptamani
Rock Hard (III) – Plan alimentar 1
Rock Hard (III) – Plan alimentar 2
Rock Hard (III) – Suplimente

Autor: KEVIN LILLY, CSCS. Foto: EDGAR ARTIGA – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

Inchide

CFM Whey Protein 908gr

176,00 lei

 

Weider CFM Whey Protein – cea mai bună proteină din zer de la Weider! 55,1% aminoacizi esențiali și 24,1% aminoacizi cu lanțuri ramificate (BCAA) sunt numai o parte a acestei proteine. Conținutul natural de L-glutamină poate fi menținut printr-un procedeu special de prelucrare. Pentru a îmbunătăți refacerea după antrenament, a fost adăugată L-Glutamină liberă

Inchide

Multi Vita + Special B Complex 90caps

55,00 lei

Supliment alimentar pentru a întruni cerințele unui efort muscular intens, în special pentru sportivi.
Capsule ingerabile cu multivitamine

Adaugă în coș
Inchide

Maximum KREA-GENIC Powder 554gr

143,00 lei

Ultimul tip de creatină realizat de cercetătorii de la Weider Nutrition. Este o creatină monohidrat micronizată cu PH-ul modificat. Are un puternic efect de pompare. Crește forța cu până la 30%.

Adaugă în coș
Inchide

Pure BCAA 270 capsule

159,00 lei

Capsule cu aminoacizi cu lanturi ramificate si vitamina B6.

Adaugă în coș

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *