Publicat pe Lasă un comentariu

Rock Hard (I) – Antrenament

Rock Hard (I) – Antrenament. TE ANTRENEZI DIN GREU. ŢII REGIM. DAR NU AI FĂCUT NICIODATĂ CEVA AŞA DE EXTREM. PREGĂTEŞTE-TE PENTRU CEA MAI DURĂ PROVOCARE. DACĂ URMEZI ACEST PROGRAM DE ANTRENAMENT, ÎŢI PROMITEM CĂ VEI FI ÎN CEA MAI BUNĂ FORMĂ A VIEŢII TALE.

Oricine se antrenează de cel puţin câţiva ani este familiarizat cu fazele de bază ale antrenamentului. Se antrenează pentru forţă, pentru masă, pentru definire. Şi când te concentrezi asupra unui astfel de scop, îi dedici acestuia, de regulă, o bună bucată de timp: 6–8 săptămâni pentru asta, 6–8 săptămâni pentru cealaltă, şi aşa mai departe. Acesta este motivul pentru care poţi vedea relative des tipi care arată decent, cu o masă musculară suficient de dezvoltată şi cu o forţă pe măsură, şi destul de definiţi, dar foarte rar vezi unii care ar putea fi confundaţi cu modelele de fitness sau cu concurenţii de la categoria “physique.”

Ce anume face diferenţa dintre un fizic doar mai bun decât media, şi unul care întoarce capetele tuturor, pe orice plajă? Este acea combinaţie perfectă de exerciţii, acea porţie suplimentară de intensitate, şi o dietă atât de exactă încât îţi aduce absolut tot ce ai nevoie, şi nu îţi aduce absolut nimic din ce nu ai nevoie. Cei care concurează îşi pot petrece poate ani întregi ajustându-şi programele pentru a atinge forma de vârf, dar tu ţii în mâini programul ideal, chiar acum: Provocarea Tare-ca-Piatra.

Rock Hard PARTEA I:

Primele patru săptămâni de antrenamente, şi primele patru săptămâni de dietă, cu mostre de mese pentru zilele cu antrenament şi zilele fără antrenament, precum şi o serie întreagă de recomandări în ceea ce priveşte suplimentele nutritive. Aceste săptămâni au mai mult decât un rol pregătitor; din moment ce întregul program constă din opt săptămâni, vei începe direct cu un antrenament intensiv, cu greutăţi mari şi volum ridicat, cu circuite şi sesiuni intense de antrenament aerobic.

Rock Hard PARTEA II:

Cele patru săptămâni finale de antrenament, precum şi regimul alimentar corespunzător acestora. Antrenamentul devine şi mai intens, iar planul nutriţional va fi şi mai strict. Ţi-am ura mult noroc, dar la ce ţi-ar folosi norocul? Dacă vrei să câştigi această provocare, trebuie să fii pregătit să te antrenezi dur.

Rock Hard PARTEA III:

Au trecut patru luni întregi de antrenament intens şi volum mare, si ar trebui să te fii mulţumit unde ai ajuns acum. Eşti pregătit să te simţi şi mai bine? Partea a 3-a a întrecerii Tare ca Piatra este etapa finală. Antrenamentele devin din ce în ce mai dificile şi intense, iar partea cardio mai lungă şi mai frecventă…

Deci, TRECI LA TREABĂ!

Rock Hard I

Rock Hard (I) – Antrenament
Rock Hard (I) – Antrenament saptamanile 1-4
Rock Hard (I) – Antrenament zilele 1, 2 si 3
Rock Hard (I) – Antrenament zilele 4, 5, 6 si 7
Rock Hard (I) – Plan alimentar
Rock Hard (I) – Plan alimentar saptamanile 1-4

Rock Hard II

Rock Hard (II) – Antrenament
Rock Hard (II) – Antrenament saptamanile 1-4
Rock Hard (II) – Antrenament zilele 1, 2 si 3
Rock Hard (II) – Antrenament zilele 4, 5, 6 si 7
Rock Hard (II) – Plan alimentar
Rock Hard (II) – Plan alimentar saptamanile 5-8

Rock Hard III

Rock Hard (III) – Antrenament
Rock Hard (III) – Antrenament opt saptamani
Rock Hard (III) – Plan alimentar 1
Rock Hard (III) – Plan alimentar 2
Rock Hard (III) – Suplimente

Autor: KEVIN LILLY, CSCS. Foto: EDGAR ARTIGA – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

  • Multi Vita + Special B Complex

    Multi Vita + Special B Complex 90caps

    In Stoc

    55,00 lei
    Vezi Detalii
  • Maximum KREA-GENIC Powder

    Maximum KREA-GENIC Powder 554gr

    In Stoc

    143,00 lei
    Vezi Detalii
  • CFM Whey Protein

    CFM Whey Protein 908gr

    In Stoc

    176,00 lei
    Vezi Detalii
  • pure bcaa aminoacizi

    Pure BCAA 270 capsule

    Stoc Epuizat

    159,00 lei
    Vezi Detalii
Lasă un răspuns