Antrenamente

PROTOCOL ESENŢIAL DE POMPARE (II)

PROTOCOL ESENŢIAL DE POMPARE

ANTRENAMENT GREU

Componenta de creştere: NEVOIA

Ce simte muşchiul: stres structural, tensiune mare
Cum răspunde muşchiul: creşte, pentru a face faţă unor astfel de încărcături pe viitor
Ce observi: creşterea masei şi a forţei
FAZA CREĂRII DE NEVOIE. Antrenamentul greu activează componenta legată de nevoie prin distrugerea fibrelor musculare şi semnalizarea unei necesităţi în ceea ce priveşte nutrienţii esenţiali. Pentru a pregăti astfel musculatura, vei folosi greutăţi mari şi puţine repetări, menţinând intensitatea la un nivel înalt. Alegerea unor exerciţii compuse va asigura activarea musculară maximă şi, în consecinţă, va determina creşterea în masă.

ANTRENAMENT CU MULTE REPETĂRI

Componenta de creştere: HRĂNIREA

Ce simte muşchiul: acumularea de produşi metabolici
Cum răspunde muşchiul: creşte fluxul de sânge pentru a înlătura reziduurile metabolice şi a menţine funcţia
Ce observi: Pompare semnificativă, creşterea masei musculare şi a rezistenţei.
FAZA DE HRĂNIRE. Odată creat stimuiul pentru hipertrofie, este timpul de a inunda muşchii flămânzi cu nutrienţii care vor declanşa creşterea propriu-zisă. Acest lucru este realizat prin creşterea rapidă a volumului de sânge transportat spre muşchi, bogat în elemente cheie pentru repararea şi construcţia ţesutului muscular. Foloseşte greutăţi mai mici şi repetări mai multe pentru a pompa muşchii. Exerciţiile de izolare vor declanşa pomparea, cu fiecare repetare.

NEVOIE: 4 (SETURI) 6 (REPETARI) 3 min (ODIHNA)

HRĂNIRE: 5 (SETURI) 20 (REPETARI) 30-40 SEC (ODIHNA)

ZIUA 1

PICIOARE: Genuflexiuni (N), Îndreptări româneşti (H), Extensii pentru coapse (H)
UMERI: Împins cu haltera de la ceafă din stând (N), Ridicarea braţelor lateral din şezând (H)

ZIUA 2

SPATE: Tracţiuni (N), Ramat la cablu din şezând (N), Tracţiuni la helcometru (F), Ramat la cablu din şezând cu greutăţi mici (H)
TRICEPS: Împins cu priză îngustă (N), Extensii în jos la helcometru, cu mânerul în formă de V (H)

ZIUA 3

PIEPT: Împins din culcat (N), Fluturări la aparat (H)
BICEPS: Flexii cu bara EZ (N), Flexii cu bara la banca Scott (H)
TRAPEZ: Ridicări de umeri cu haltera (N), Ridicări de umeri cu gantere din şezând (H)

Autor: David Barr – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

Inchide

Maximum Krea-Genic 240 capsule

Evaluat la 5.00 stele din 5
210,00 lei

Ultimul tip de creatină realizat de cercetătorii de la Weider Nutrition. Este o creatină monohidrat micronizată cu PH-ul modificat. Are un puternic efect de pompare.

Adaugă în coș
Inchide

Maximum KREA-GENIC Powder 554gr

143,00 lei

Ultimul tip de creatină realizat de cercetătorii de la Weider Nutrition. Este o creatină monohidrat micronizată cu PH-ul modificat. Are un puternic efect de pompare. Crește forța cu până la 30%.

Adaugă în coș
Inchide

Maca 5.500 120 capsule

Evaluat la 5.00 stele din 5
101,00 lei

Capsulele de Maca 5.500 conțin pulbere de maca de înaltă calitate, derivată din rădăcina uscată a plantei maca. Maca 5.500 ajută la combaterea oboselii și îmbunătățește concentrarea în timpul antrenamentului.

Adaugă în coș
-40%
Inchide

Amino NOX 180 capsule

117,00 lei 70,00 lei

Weider Amino NOX – AMINO COMPLEX (13,1% L-leucina, 13,1% L-lizina, 11,6% L-valina, 11,2% L-fenilalanina, 7,5 % L-izoleucina, 7,5% L-treonina, 6,6% L-metionina,1,9% L-triptofan) + acid alginic

Adaugă în coș

Lasă un răspuns