Publicat pe

MUŞCHI FĂRĂ GRĂSIME

MUŞCHI FĂRĂ GRĂSIME. Iată o lecţie simplă de biologie: cu cât îţi dezvolţi muşchi mai mari, cu atât este mai uşor să pierzi grăsime.

De fapt, muşchiul este un ţesut cu un metabolism ridicat care necesită foarte mult combustibil pentru a fi menţinut. Cu cât arzi mai mult combustibil (calorii), cu atât mai puţină grăsime vei avea.

Noi cercetări arată cum influenţează muşchii arderea  grăsimii. Cercetători de la Universitatea din Hawaii (Honolulu) au creat şoareci supradimensionaţi muscular şi au descoperit că celulele lor de grăsime au produs cantităţi mai mari de proteine MRNA – semnalând agenţi pe care genele îi folosesc pentru a construi proteine specifice – asociate cu o ardere mai mare a  grăsimilor.

Aceasta susţine ceea ce noi am spus de-a lungul anilor, dar acum înţelegem mai bine cum muşchii mai mari influenţează direct celulele de grăsime pentru a rămâne mai mici.

Când este vorba de ars grăsimea, nu există nici un înlocuitor pentru antrenamentul tare şi dieta sănătoasă. Dar asta nu înseamnă că nu ar trebui să foloseşti orice îţi stă la dispoziţie pentru a-ţi accelera rezultatele. Efectiv orice arzător de grăsimi de pe piaţă conţine ceva cafeină, ceai verde sau carnitină. De ce? Toate trei abordează procesul de ardere a grăsimii dintr-un anumit unghi, făcând mai productive eforturile de la antrenament şi cele nutriţionale. Cafeina se leagă de celulele de grăsime pentru a creşte arderea lor în timpul exerciţiului, ceaiul verde previne distrugerea norepinefrinei, un neurotransmiţător care reglează metabolismul, iar carnitina ajută la transportarea grăsimilor în mitocondriile celulelor, unde sunt arse pentru a obţine energie. Evitarea acestor suplimente este o cale uşoară de a-ţi încetini progresele.

Dacă vrei să dai jos ceva grăsime, vezi pe link câteva indicaţii de bază pe care oricine le poate urma pentru a începe să obţină rezultate.  HAI SĂ SLĂBIM! »

Recomandari WEIDER: