Antrenamente

Ghid de antrenament: TRICEPŞI

GHID DE ANTRENAMENT (VIII): TRICEPŞI

FRUMUSEŢEA UNUI ANTRENAMENT cu seturi gigant pentru tricepşi constă nu numai în intensitatea acestuia ci şi în diversitatea sa. Extensia cu gantere din culcat cu care începe programul este un exerciţiu bun pentru dezvoltarea completă a tricepşilor şi care lucrează foarte bine pentru creşterea masei. Extensia cu o ganteră deasupra capului din şezănd pune accent mai mult pe capul lung, urmat de extensia spre înapoi cu ambele braţe, care este un exerciţiu mai mult de modelare, care necesită greutăţi mai mici. Flotările cu priză îngustă lucrează foarte bine capetele la-terale ale tricepşilor atunci când sunt folosite mai multe repetări (pentru că foloseşti numai greutatea corpului) în trei seturi de mare intensitate. Când faci seturi gigant, alege un prim exerciţiu care să-ţi permită greutăţi mari, apoi treci la mişcări din ce în ce mai uşoare.

CREŞTEREA MASEI

Extensii cu haltera din culcat 4 SETURI 6, 8, 10, 12 REPETĂRI
Flotări la bancă cu supraîngreuiere 4 SETURI 6, 8, 10, 12 REPETĂRI
Împins culcat cu priză îngustă 4 SETURI 6, 8, 10, 12 REPETĂRI
Împins în jos la helcom. bara dreaptă 3 SETURI 8, 10, 12 REPETĂRI

ÎNCEPĂTORI

Împins în jos la helcometru cu bara V 4 SETURI 10, 10, 12, 12 REPETĂRI
Extensii spre înapoi cu gantere 3 SETURI 10, 10, 10 REPETĂRI
Extensii deasupra capului la cablu din şezând 3 SETURI 10, 10, 10 REPETĂRI

ACASĂ

Flotări cu priză îngustă 4 SETURI 8, 10, 12, 20 REPETĂRI
Extensii cu gantere din culcat 4 SETURI 10, 12, 12, 20 REPETĂRI
Extensii spre înapoi cu gantera 4 SETURI 12, 12, 15, 20 REPETĂRI

ANTRENAMENT DE 15 MINUTE

Extensii deasupra capului la cablu din stând 3 SETURI 6, 10, 15 REPETĂRI
Extensii în jos la helcom. priză inversă 3 SETURI 6, 10, 15 REPETĂRI
Împins în jos la helcom. cu bara EZ 3 SETURI 6, 10, 15 REPETĂRI

* Odihneşte-te nu mai mult de 30 de secunde între seturi.

PRIORITATE CAPUL LUNG

Din culcat pe banca înclinată la 45 gr. extensii cu bara EZ 4 SETURI 10, 10, 12, 12 REPETĂRI
Extensii deasupra capului cu gantera din şezând 4 SETURI 8, 8, 10, 10 REPETĂRI
Flotări la bancă cu supraîngreuiere 4 SETURI 10, 12, 15, 15 REPETĂRI
Împins în jos la helcom. bara dreaptă 3 SETURI 10, 10, 12 REPETĂRI

PRIORITATE CAPUL LATERAL

Împins culcat cu priză îngustă 5 SETURI 6, 8, 10, 10, 12 REPETĂRI
Extensii în jos cu frânghie la helcom. 3 SETURI 8, 10, 12 REPETĂRI
Extensii deasupra capului cu gantera din şezănd 3 SETURI 8, 10, 12 REPETĂRI

ANTRENAMENT CU SETURI GIGANT *

Extensii cu gantere din culcat 4 SETURI 10, 10, 10, 10 REPETĂRI
Extensii cu gantera deasupra capului din şezând 4 SETURI 10, 10, 10, 10 REPETĂRI
Extensii cu amble braţe spre înapoi 4 SETURI 10, 10, 10, 10 REPETĂRI
Flotări cu priză îngustă 4 SETURI la epuizare REPETĂRI

* Un set gigant constă din patru sau mai multe exerciţii executate unul după altul fără pauză ca metodă de creştere a intensităţii şi stimulare a creşterii musculare. Execută câte un set din fiecare exerciţiu fără pauză – acesta este un set gigant. Odihneşte-te trei minute după fiecare set gigant.

FORŢĂ

Împins culcat cu priză îngustă la culisant 4 SETURI 4, 4, 6, 8 REPETĂRI
Extensii deasupra capului la cablu din şezând 4 SETURI 4, 4, 6, 8 REPETĂRI
Împins în jos la helcom. bara dreaptă 4 SETURI 4, 4, 6, 8 REPETĂRI

* Pauze de 2-3 minute între seturi.

DEFINIRE

Extensii în jos la helcom. priză inversă 5 SETURI 10, 12, 12, 15, 20 REPETĂRI
Flotări la bancă cu supraîngreuiere 4 SETURI 12, 12, 15, 15 REPETĂRI
Flotări la paralele pentru tricepşi 4 SETURI to failure REPETĂRI

* Odihneşte-te nu mai mult de 30 de secunde între seturi.

SUPERPOMPARE

Extensii cu bara EZ din culcat 4 SETURI 10, 10, 30, 30 REPETĂRI
Extensii deasupra capului cu frânghia din şezând 4 SETURI 10, 10, 30, 30 REPETĂRI
Extensii în jos cu frânghia la helcom. 4 SETURI 10, 10, 30, 30 REPETĂRI

* Odihneşte-te nu mai mult de 30 de secunde între seturi.
Notă: Antrenamentele de mai sus nu includ seturile de încălzire. Dacă nu sunt alte observaţii, odihneşte-te 60–90 de secunde între seturi.

 

GHID DE ANTRENAMENT: 85 de programe

GHID DE ANTRENAMENT (I): START

GHID DE ANTRENAMENT (II): SPATE

GHID DE ANTRENAMENT (III): PIEPT

GHID DE ANTRENAMENT (IV): PICIOARE

GHID DE ANTRENAMENT (V): POSTERIORII COAPSELOR & GLUTEI

GHID DE ANTRENAMENT (VI): TRAPEZ

GHID DE ANTRENAMENT (VII): BICEPŞI

GHID DE ANTRENAMENT (VIII): TRICEPŞI

GHID DE ANTRENAMENT (IX): ANTEBRAŢE

GHID DE ANTRENAMENT (X): GAMBE

GHID DE ANTRENAMENT (XI): ABDOMINALI

GHID DE ANTRENAMENT (XII): PRINCIPIILE WEIDER

M&F STAFF | FOTOGRAFII DE IAN LOGAN www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

Inchide

Gold Whey 2 kg

239,00 lei

Gold Whey Protein este o proteină concentrată, din zer, care asigură un aport de BCAA ridicat, de până la 23 g la 100 g de proteine.

Inchide

Whey Aminos 300 tablete

134,00 lei

Aminoacizii sunt cărămizile care contribuie la construcția proteinelor. Atunci când se consumă alimente proteice obișnuite, corpul trebuie să depună mai întâi efortul de a descompune proteinele în aminoacizi pentru ca apoi să le folosească. Whey Aminos furnizează rapid corpului aminoacizii necesari. O tabletă conține 1.200 mg aminoacizi. Calitate PREMIUM!

Adaugă în coș
Inchide

CELL MAX

99,00 lei

Cel mai complet volumizator muscular de pe piață.

Dezvoltare musculară optimă.
Mușchii voluminoși și definiți.
Un volumizator cu formulă completă: creatina, L-glutamina, vitamine și BCAA

Adaugă în coș
Inchide

Isolate Whey 100 CFM 2kg

299,00 lei

Isolate Whey 100 CFM – este izolatul proteic cu cel mai ridicat conținut de proteine ​​din zer, având o concentrație proteică ~82% (aroma ciocolata)!

  • 100% izolat proteic din zer CFM
  • Sursă de înaltă calitate (Isolac®)
  • Fără Zahăr și fără Aspartam
  • Cu îndulcitori naturali: Ștevie (SweetLeaf®)
  • Îmbogățit cu enzime digestive (Digezyme®)

ISOLATE WHEY 100 este băutura proteică de care aveți nevoie. Alegeți calitatea Weider!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *