Antrenamente

Flotări pliometrice inegale

Flotări pliometrice inegale. Dezvoltă-ţi forţa părţii superioare a corpului cu o versiune hardcore a acestui exerciţiu clasic

EXECUŢIE:

– Pune două cutii rezistente (de 15 – 20 centimetri înălţime) la aproximativ un metru distanţă între ele, pe podea. Aşează-te între cele două cutii, în poziţia de începere a unei flotări (cu coatele întinse, mâinile pe sol, la lăţimea umerilor). Ţine­ţi picioarele strânse, spatele drept şi privirea spre podea.

– Îndoaie-ţi coatele astfel încât trunchiul să coboare rapid spre podea. Când pieptul ajunge la câţiva centimetri de podea, împinge înapoi cât mai repede, cu o mişcare cât mai explozivă, astfel încât palmele să părăsească podeaua şi să aterizeze pe cutii (câte o mână pe fiecare cutie). Absoarbe şocul aterizării când cobori, iar apoi întinde-ţi braţele pentru a reveni în poziţia de start.

– Imediat lasă-ţi mâinile să cadă înapoi pe podea şi fă mai multe repetări.

SFATURI:

– Ţine-ţi abdomenul tensionat şi spatele drept în timpul întregului exerciţiu. Dacă relaxezi trunchiul sau umerii, va fi mai dificil să te ridici de pe podea şi vei avea şanse crescute să te accidentezi.

– Aterizează pe cutii cu coatele îndoite, niciodată blocate, pentru a evita hiperextensia. Protejează-ţi umerii de accidentări nelăsându-te prea jos între cutii. În poziţia cea mai joasă, ţine-ţi coatele îndoite la aproximativ 90 de grade astfel încât segmentul de braţ dintre umăr şi cot să fie paralel cu podeaua.

– Când faci exerciţii menite să mărească puterea, nu fă seturile până la epuizare. Păstrează numărul de repetări între 3 şi 8, ca să te asiguri că poţi face mişcarea cât mai exploziv la fiecare repetare.

 Joe Wuebben – www.muscleandfitness.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *