Publicat pe

FILIERA ENERGETICĂ – ANTRENAMENT (I)

Separarea antrenamentelor pe tipurile de energie

Acestea sunt fazele de antrenament pe care  le vei urma în săptămânile următoare:

SĂPTĂMÂNILE 1&4

ANTRENAMENT

  • ZIUA 1 Antrenament ATP/CP (forţă/Putere):  Piept/Umeri/Triceps
  • ZIUA 2 Antrenament ATP/CP (forţă/Putere):  Spate/ Biceps/Antebraţe
  • ZIUA 3 Antrenament ATP/CP (forţă/Putere):  coapse/gambe/Abdomen
  • ZIUA 4 Glicoliză (antrenament pentru creştere musculară):  Piept/Umeri/Triceps
  • ZIUA 5 Glicoliză (antrenament pentru creştere musculară):  Spate/Biceps/Antebraţe
  • ZIUA 6 Glicoliză (antrenament pentru creştere musculară):  coapse/gambe/Abdomen
SĂPTĂMÂNILE 2&5

ANTRENAMENT

  • ZIUA 1  Antrenament aerob/oxidativ (de rezistenţă):  Piept/Umeri/Triceps
  • ZIUA 2 Antrenament aerob/oxidativ (de rezistenţă):  Spate/ Biceps/Antebraţe
  • ZIUA 3 Antrenament aerob/oxidativ (de rezistenţă):  coapse/gambe/Abdomen
  • ZIUA 4 Antrenament ATP/CP (forţă/Putere):  Piept/Umeri/Triceps
  • ZIUA 5 Antrenament ATP/CP (forţă/Putere):  Spate/Biceps/Antebraţe
  • ZIUA 6 Antrenament ATP/CP (forţă/Putere):   coapse/gambe/Abdomen
SĂPTĂMÂNILE 3&6

ANTRENAMENT

  • ZIUA 1  glicoliză (antrenament pentru creştere musculară):   Piept/Umeri/Triceps
  • ZIUA 2 glicoliză (antrenament pentru creştere musculară):  Spate/ Biceps/Antebraţe
  • ZIUA 3 glicoliză (antrenament pentru creştere musculară):   coapse/ gambe/Abdomen
  • ZIUA 4 Antrenament aerob/ oxidativ (de rezistenţă):  Piept/Umeri/Triceps
  • ZIUA 5 Antrenament aerob/oxidativ (de rezistenţă):  Spate/Biceps/Antebraţe
  • ZIUA 6 Antrenament aerob/oxidativ (de rezistenţă):  coapse/gambe/Abdomen

Articol: Jim Stoppani&Mark Thorpe. Foto: Pavel Ythjall –  muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER: