Publicat pe

AMBIŢIE BLONDĂ (VI)

AMBIŢIE BLONDĂ (VI). PENTRU JESSICA ŞI PETER PUTNAM, BRAŢELE PUTERNICE SUNT UN INGREDIENT VITAL ÎN ÎNCERCAREA LOR DE A AJUNGE ÎN VÂRF.

EXTENSII CU GANTERA DEASUPRA CAPULUI

ŢINTĂ: Tricepşi.
START: Şezând cu spatele sprijinit pe un spătar vertical, tălpile pe podea sau pe suporţi. Apucă gantera de partea interioară a unui disc şi ţine-o deasupra capului cu braţele întinse. Ţine degetele mari pe după mâner. Capul înainte şi spatele inferior lipit de spătar.
EXECUŢIE: Braţele rămân fixe aproape de urechi şi se îndoaie coatele, mişcând numai antebraţeleînapoi până ajung la un unghi de 90 grade. Faci o scurtă oprire, apoi împingi greutatea în sus până la extensia completă a antebraţelor, încordând puternic tricepşii la vârful mişcării.
JESSICA: „Ai grijă să fii încălzit bine, şi nu folosi o greutate atât de mare încât să nu controlezi mişcarea. În plus, ţine braţele apropiate de urechi pe tot parcursul mişcării.“
PETER: „Îmi place să obţin o întindere completă lăsând gantera să coboare cât mai mult posibil. Când vrei să foloseşti o greutate mare, roagă un partener să te asiste.“

TEHNICĂ AVANSATĂ

Având un partener, poţi face câteva negative după ce ai ajuns la epuizare cu repetările concentrice; mişti încet greutatea la partea negativă iar partenerul te ajută la partea pozitivă, până ajungi din nou la epuizare.

TACTICI PENTRU BRAŢE MAI PUTERNICE

DE JESSICA & PETER PUTNAM
  1. “Este foarte important să ai grijă să-ţi încălzeşti bicepşii şi tricepşii înainte de a începe antrenamentul propriuzis,“ spune Jessica.
  2. “Prefer să-mi antrenez braţele mai des şi să fac un volum mai mare pentru că braţele mele recuperează mai repede decât alte grupe musculare,“ spune Peter.
  3. “Prefer să fac un număr mai mare de repetări, între 12 şi 15, când folosesc cabluri, şi mai puţine repetări, între 8–10, şi încărcături mai mari când folosesc greutăţi libere,“ spune Jessica.
  4. “Pentru braţe, forma este totul pentru mine,“ spune Jessica. „Am grijă ca toate mişcările să fie executate lent şi sub control.“
  5. “În zilele pentru spate, îmi place să fac şi câteva exerciţii pentru tricepşi – nu un antrenament complet – pentru că muşchii sunt deja încălziţi,“ spune Peter. „În zilele pentru piept, fac acelaşi lucru pentru tricepşi.“
  6. “Îmi place să am un antrenament A şi unul B. În antrenamentul A, lucrez la început bicepşii timp de două săptămâni, apoi la antrenamentul B, mă concentrez mai întâi pe tricepşi timp de două săptămâni,“ spunePeter.

DATE PERSONALE

PETER

DATA NAŞTERII 6 august 1976
LOCUL NAŞTERII Dalton, Georgia
REŞEDINŢA ACTUALĂ Knoxville, Tennessee
ÎNĂLŢIME 1,68 m
GREUTATE 87,6 kg concurs, 102-109 kg extrasezon

REZULTATE:
2007: loc 1 – Campionatele NPC USA, categoria semigrea.
2006: loc 2 – Campionatele NPC USA, categoria semigrea.
2004: loc 1 – Naţionalele Colegiilor, categoria semigrea şi open.

JESSICA

DATA NAŞTERII 7 martie 1983
LOCUL NAŞTERII Centerville, Ohio
REŞEDINŢA ACTUALĂ Knoxville, Tennessee
ÎNĂLŢIME 1,64 m
GREUTATE 54,4 kg concurs; 59 kg extrasezon

REZULTATE:
2007: loc 5 – New York Pro.
2006: loc 3 – Pittsburg Pro; loc 1 – New York Pro.

AMBIŢIE BLONDĂ

AMBIŢIE BLONDĂ (I)
AMBIŢIE BLONDĂ (II)
AMBIŢIE BLONDĂ (III)
AMBIŢIE BLONDĂ (IV)
AMBIŢIE BLONDĂ (V)
AMBIŢIE BLONDĂ (VI)

Autor: MARK THORPE – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER: