FAQ – ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Secțiune de întrebări și răspunsuri. Există posibilitatea ca răspunsul la întrebarea dvs. să se regăsească mai jos.

Pentru a plasa o comandă, este necesar să adăugați mai întâi produsele dorite în Coșul de Cumpărături. După ce ați terminat de adăugat produsele în Coș, click pe Finalizare Comanda. Este necesar să completați câmpurile din respectiva pagină cu datele dvs. personale, optând între a crea un cont nou pe Weider.ro sau finalizând comanda ca vizitator. Dacă sunteți deja client Weider.ro, introduceți datele contului dvs., adăugați sau modificați adresa de livrare și/sau de facturare (numai dacă este cazul) și apăsați Trimite Comanda.

În prezent, există două modalități de plată a comenzilor. Există varianta plății numerar sau folosind cardul bancar la sediul Weider din Iași și mai există posibilitatea de a plăti RAMBURS atunci când produsele comandate ajung la dvs., prin Poșta Română sau Fan Curier.

- Online cu card bancar prin soluția (intermediarul, partenerul) EuPlătesc (Visa / Maestro / Mastercard).

Dacă ați ales metoda de plată " Online, prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăși.

Plățile cu carduri de credit / debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa / Visa Electron si MasterCard / Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

"3-D Secure" asigură, în primul rând, ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Expedierea coletelor prin Fan Courier este inclusă în preț (comanda minima 50 lei)!

IMPORTANT! La primirea coletelor expediate prin Fan Courier, clientul are obligația de a verifica de față cu agentul starea coletului. Dacă pachetul prezintă urme de lovituri, tăiere sau deformare, clientul e obligat să creeze un proces verbal în momentul primirii. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

Există și varianta ridicării produselor de la sediul Weider din Iași, strada Vasile Alecsandri.