Publicat pe

Rezultate maxime

Rezultate maxime. Oamenii au variate motive pentru care doresc sa isi mareasca masa musculara, sa slabeasca, sau sa obtina o conditie fizica mai buna. Indiferent daca vrei doar sa iti imbunatatesti aspectul fizic pentru satisfactia ta personala. Sau poate vrei sa devii profesionist. Pe site-ul nostru te ajutam cu programe de antrenament adecvate si suplimentele nutritive.

Ei bine, este necesar sa consumi suplimente nutritive? Nu! Poti obtine rezultatele dorite si doar pe baza unor antrenamente intense si a unei diete variate si sanatoase. Multi oameni au respectat aceste doua principii si au avut rezultate excelente. Cu toate astea, tinand cont de progresele recente ale cercetatorilor in domeniul nutritiei, este dovedit faptul ca anumite suplimente nutritive te pot ajuta sa iti atingi scopul mai repede sau chiar sa treci la un nivel mai inalt in ceea ce priveste bodybuilding-ul, un nivel la care poate nici nu ai indraznit sa visezi cu… rezultate maxime.

Avand o gama larga de suplimente din care sa alegi, este vital sa le folosesti pe acelea care sunt cele mai bune pentru tine. Iata cateva informatii care cu siguranta te vor ajuta sa alegi suplimentele potrivite pentru a le combina cu programul tau de antrenament si cu regimul tau alimentar, astfel incat  sa obtii rezultate maxime in cel mai scurt timp.

Suplimentele pe baza de proteina

Proteina este un ingredient esential pentru dezvoltarea masei musculare si pentru refacerea celulelor in urma antrenamentelor intense. Recomandarea noastra in ceea ce priveste consumul de suplimente pe baza de proteine, pe baza unor studii stiintifice, este astfel: se administreaza intre 0.7-0.9 grame de supliment proteic pentru fiecare jumatate de kg de masa corporala. Mai exact, daca tu ai o greutate de 68 de kg de exemplu, ar trebui sa consumi intre 105-135 grame de supliment proteic pe zi. Aceasta cantitate ar trebui impartita in portii de 20-30 de grame, pe care sa le consumi pe parcursul unei zile.

Sunt mai multe tipuri de suplimente proteice cum ar fi: pe baza de zer, de soia, de oua, cazeina, vegetala, animala. Tu alegi cand si cum vrei sa le folosesti. Toate te pot ajuta, si poti chiar alege sa folosesti doua sau mai mule tipuri de supliment proteic.

  • Proteina din zer este o alegere ideala mai ales pentru un supliment alimentar post antrenament. Acest lucru se datoreaza faptului ca proteina din zer este rapid digerata  (30-60 de minute). Aminoacizii esentiali vor fi disponibili organismului in perioada imediata de dupa antrenament, cand celulele incep procesul de refacere.
  • Cazeina este un tip de proteina care are un proces digestiv mai lent. Se recomanda administrarea inainte de culcare.
  • Proteina din ou (albumen) este recomandata pentru orice moment al zilei. Pentru a-ti suplimenta organismul cu aminoacizii esentiali pentru dezvoltarea si mentinerea masei musculare.
  • Proteine vegetale (Soia)-suplimentul pe  baza de proteina din soia este ideal pentru vegetarieni. De asemenea, s-a observat faptul ca suplimentele pe baza de soia au beneficii extraordinare pentru sanatate.
  • Amestecurile proteice: poti utiliza si amestecuri proteice sub forma de pudra acestea, fiind un supliment pe baza de diferite concentratii din aceste varietati.
Vitamine si Minerale

Desi scopul lor precis nu este acela de a ajuta la cresterea masei musculare, este foarte important sa le introduci in dieta ta. Acestea iti intaresc sistemul imunitar si iti ofera un plus de energie. De asemenea, studiile recente au evidentiat ca vitaminele si mineralele ajuta la reducerea stresului si a starii de anxietate, ajuta la refacerea celulelor in urma efortului fizic intens si imbunatatesc capacitatea de concentrare.

Uleiul de peste

Cu siguranta ai fost invatat sa elimini grasimile din dieta ta zilnica dar, trebuie sa stii, ca aceste uleiuri sanatoase au un impact deosebit de benefic pentru organismul tau. Studiile stiintifice au dovedit ca aceste uleiuri imbunatatesc digestia, previn inflamarea tesuturilor si favorizeaza refacerea celulelor in urma antrenamentelor intense. 1-2g de ulei de peste/zi ofera o concentratie mare de Omega3 (acizi grasi EPA si DHA).

Probioticele

Suplimentele probiotice intaresc sistemul imunitar. Daca esti afectat de stres, ai prea multe activitati, servici, antrenamente, etc. si nu acorzi suficient timp somnului, atunci sansele ca sistemul tau imunitar sa fie la pamant sunt foarte mari. Suplimentele probiotice iti intaresc sistemul imunitar si iti ofera un plus de energie.

Creatina

Creatina este unul dintre cele mai utilizate suplimente alimentare. Studiile au aratat ca  acest supliment mareste nivelul de anduranta in timpul antrenamentelor, fapt ce are ca si efect si cresterea masei musculare. Exista mai multe tipuri de Creatina, cum ar fi: creatina pura, creatina monohidrata, creatina lichida etc.

Glutamina

Glutamina este un aminoacid cu multiple functii pentru organism: inbunatateste sistemul imunitar si ajuta la refacerea musculaturii in urma antrenamentelor intense. Doza uzuala de Glutamina este de 3-5g/zi.

Aminoacizii (cu lant ramificat si esentiali)

Aminoacizii sunt deosebit de importanti pentru energia musculara si anabolism, fiind recomandati pentru cei care cauta sa obtina performante in bodybulding. In lumea bodybuilding-ului si a fitness-ului doua clase de Aminoacizi sunt populare: Aminoacizii cu lant ramificat (BCAA) si Aminoacizii Esentiali (EAAs). Aminoacizii de tipul BCAA includ leucina, izoleucina si valina, iar cei Esentiali, pe langa acestea trei mai contin si fenilalanina, treonina, triptofan, metionina, lizina si histidina. Studiile au aratat ca aminoacizii BCAA ajuta la cresterea nivelului de anduranta in timpul antrenamentelor iar aminoacizii EAAs ajuta la refacerea tesutului muscular in urma antrenamentelor intense. Doza uzuala de Aminoacizi este intre 3 si 8g/zi.

MSM (Metilsulfonilmetan)

MSM este un binecunoscut agent anti-inflamator, care scade si productia de chimicale nocive pentru organism, cum ar fi radicalii liberi. De-a lungul timpului, MSM a fost folosit pentru a combate inflamatiile articulatiilor la oamenii bolnavi de artrita. In ultimul timp, acest supliment a inceput sa fie utilizat pentru a combate leziunile si inflamatiile musculare. Doza uzuala de MSM este de 2-4g/zi.

HMB (Acid beta-hidroxi beta-metilbutiric)

HMB este un metabolit al Leucinei, unul dintre aminoacizii esentiali ai organismului. HMB este folosit in lumea bodybuilding-ului de mai bine de 20 de ani, pentru a ajuta la  refacerea tesutului muscular in urma antrenamentelor intense. Este un supliment alimentar recomandat cu precadere incepatorilor iar doza uzuala este de 2-3g/zi.

Recomandari WEIDER:

Publicat pe

SPECIAL FORŢĂ (suplimente)

SPECIAL FORŢĂ (suplimente). Un plan corect de administrare a suplimentelor  vă poate oferi forma necesară pentru maximizarea rezultatelor. Programul nostru „Fii cu 25% mai puternic” este o componentă esenţială pentru mărirea forţei, dar a fi mai puternic înseamnă mai mult decât antrenamentul muşchilor în sală – este vorba şi despre ceea ce le oferi muşchilor tăi din punct de vedere al suplimentelor nutritive. Planul „Dietă pentru forţă” vă ajută să alegeţi alimentele necesare pentru a deveni mai puternic (fără să vă îngrăşaţi), dar alimentele naturale şi organice sunt numai o parte a ecuaţiei. Aceste opt suplimente sunt reţeta corectă care vă ajută să vă atingeţi obiectivele legate de forţă. Singurul efect secundar pe care îl veţi resimţi este că veţi putea ridica greutăţi imense.

Cofeina

Cofeina înseamnă mai mult decât „bună dimineaţa” sau ceva care îi ajută pe cei care lucrează noaptea. De asemenea,  este una dintre cele mai populare suplimente administrate înainte de antrenament de pe piaţă. Vorbim despre cofeina sub formă de pulbere şi tablete, şi nu despre ceea ce găsim într-o ceaşcă de Starbucks. Acest stimulent vă oferă un  plus de energie, o concentrare şi un control mai bune în timpul antrenamentului.

Ultimele cercetări arată că există şi un alt motiv pentru care puteţi lua cofeină înainte de antrenament: forţa. Un studiu din 2006, publicat în The Journal of Strength and Conditioning Research arăta că powerlifterii care au luat un supliment cu cofeină cu o oră înainte de antrenament şi-au mărit 1RM (greutatea maximă ridicată) cu 2,5 kg împinsul culcat. Aceasta este o creştere instantanee a forţei! Nici măcar creatina nu poate da acest rezultat.

Rx: Luaţi un supliment de cofeină, cum ar fi cofeina anhidră, care suplineşte aprox. 200-400 mg de cofeină, cu 1-2 ore înainte de antrenament.

Creatina

Creatina rămâne în continuare regina suplimentelor pentru amplificarea forţei şi mă­rimii muşchilor. Noi am pus-o pe locul 2 ca să nu punem în umbră beneficiile cofe­i­nei. Majoritatea utilizatorilor de creatină au înregistrat o creştere a forţei cu aproximativ 10% după numai câteva săptămâni de ad­mi­nis­trare a acesteia. Creatina măreşte forţa mus­culară prin creşterea nivelului de creatină fosfat din celulele muşchilor. În schimb, aceasta conferă o sursă rapidă de adenozin  trifosfat (ATP, sursa de energie pentru contractarea muşchilor). La ridicarea greută­ţilor, muşchii trebuie să genereze rapid ATP; dacă nu, setul ia sfârşit. Creatina ajută muşchii în acest scop şi astfel puteţi ridica o anumită greutate de mai multe ori.

Rx: Luaţi 3-5 grame de creatină, în shake-urile de dinainte şi de după antrenament; luaţi creatină la micul dejun în zilele fără antrenament.

Beta-Alanina

După ingerare, aminoacidul beta-alanină      aj­un­ge în muşchi, unde se combină cu ami­no­acidul histidină şi formează dipeptida (doi aminoacizi legaţi) cunoscută sub numele de carnozină. Studiile confirmă că o con­cen­traţie mai mare de carnozină în muşchi creşte puterea şi forţa şi reduce oboseala musculară, ceea ce vă permite să faceţi mai multe repetări, mai ales la ultimul set.

Beta-alanina este un supliment excelent de  combinat cu creatina. Studiile recente arată că powerlifterii care au luat beta-alanină şi creatină au înregistrat o creştere mai mare a forţei decât cei care au luat placebo; de asemenea, creşterea masei musculare şi eliminarea de grăsimi înregistrată de aceştia au fost mult mai semnificative decât a celor care au luat numai creatină.

Rx: Luaţi 1-1,5 grame de beta-alanină sau carnozină împreună cu creatina şi shake-u­ri­le de dinainte şi după antrenament în zilele cu antrenament, şi la micul dejun în zilele fără antrenament. Dacă luaţi carnozină, organismul o va diviza în beta-alanină şi histidină şi apoi o va transforma din nou în carnozină pentru muşchi. Deşi unii experţi sugerează că este mai uşor să înlăturăm etapa de divizare şi să administrăm numai beta-alanină, ambele variante dau rezultate.

Riboza

Pe înţelesul tuturor, riboza este o moleculă de zahăr care formează miezul ATP. Puteţi lua direct ATP şi să vă aşteptaţi ca aceasta să ajungă direct în celulele musculare deoa­re­ce nu există nici un coridor de trecere a acesteia. Din acest motiv luaţi creatină: pentru a mări sursa de ATP din muşchi în timpul exerciţiilor. Puteţi lua, de asemenea, riboză, care ajunge în celulele musculare şi reface nivelul de ATP. Spre deosebire de cofeină, riboza nu va duce la o creştere imediată a 1RM, dar vă asigură mai multe repetări în ultima parte a antrenamentului. Şi, după cum ştiţi, mai multe repe­tări cu o anumită greutate vor duce în timp la câştiguri mai mari în forţă.

Rx: Luaţi 5 – 10 grame în shake-urile de dinainte şi după antrenament în zilele de antrenament, şi la micul dejun în zilele fără antrenament.

Taurina

Taurina este un aminoacid esenţial pentru forţa şi rezistenţa muşchilor. Pentru mai multe detalii privind taurina.

Rx: Luaţi 1 – 3 grame de taurină în shake-urile de dinainte şi după antrenament.

Octacosanol

Octacosanolul este un alcool care creează componenta principală a cerii din fructe şi frunze, de la suprafaţa plantelor şi a semin­ţelor întregi, şi din ceara de albine. Supli­men­tele de octacosanol sunt în general derivaţi din ceară de trestie de zahăr, spanac sau ulei din germeni de grâu.

Studiile arată că suplimentele de octacosanol pot mări forţa prizei şi îmbunătăţeşte timpul de reacţie. Teoria spune că acestea măresc eficienţa sis­temului nervos central, ceea ce înseamnă că nervii motori care controlează contracţiile musculare pot reacţiona mai rapid şi sincronizat, ceea ce duce la contracţii musculare mai puternice şi la o forţă musculară mai mare.

Rx: Luaţi 1.000 – 10.000 mcg (1 – 10 mg) de 1 – 2 ori pe zi în timpul mesei. În zilele de antrenament, luaţi una din aceste doze cu patru ore înainte de antrenament. Nu luaţi mai mult de 20.000 mcg (20 mg) pe zi. O linguriţă de ulei din germeni de grâu conţine aproximativ 1.000 mcg (1mg) de octacosanol.

Tribulus Terrestris

Tribulus este o plantă care măreşte testosteronul prin ingredientul său activ protodioscina, care stimulează creierul în producerea de hormon luteinizant (LH). LH circulă prin sânge spre testicule, unde influenţează producerea de testosteron, ceea ce duce la o creştere imediată a forţei musculare. Testo-steronul acţionează direct la nivelul sistemului nervos, prin facilitarea acţiunii nervilor motori care alimentează fibrele musculare. La fel ca octacosanolul, acesta conferă mai multă forţă. Nivelele mai ridicate de testosteron sporesc şi agresivitatea, ceea ce nu e tocmai benefic în afara sălii de antrenament. Totuşi, un nivel mai ridicat de forţă şi agresivitate în sală, în timpul antrenamentelor, este esenţial pentru intensificarea acestora, ceea ce va face să vă atingeţi obiectivele.

Rx: Administrarea unui supliment de  tribulus, care vă ridică nivelul de testosteron, poate cauza reducerea producţiei proprii de testosteron dacă se administrează o peri­oadă prea îndelungată. Cea mai bună so­lu­ţie este să luaţi 250 – 750 mg de tribulus   la mi­cul dejun şi cu o oră înainte de antrenament. A nu se administra în zilele fără antrenament. Încetaţi administrarea de tribulus după finalizarea programului „Fii cu 25% mai puternic” şi faceţi o pauză de cel puţin patru săptămâni.

ULEI DE PEŞTE

Acizii graşi omega-3 esenţiali din uleiul de peşte – EPA (acid eicosapentaenoic) şi DHA (acid docosahexaenoic) – conferă proprietăţi antiinflamatorii care sunt esenţiale pentru protejarea încheieturilor şi care ajută la recuperarea de după antrenamentele grele. Aceşti acizi graşi pot fi benefici şi pentru creşterea masei musculare şi încurajează eliminarea grăsimilor. Vă doriţi forţa unui powerlifter, nu şi fizicul acestuia.

Rx: În timpul programului „Fii cu 25% mai puternic,” luaţi maximum 4 – 6 grame distribuite în 2 – 3 doze la  mesele principale. După program, când veţi reveni la  greutăţi mai mici, luaţi numai o doză zilnică de întreţinere de 2 – 4 grame. Măriţi doza la 6 grame în perioadele de antrenament cu greutăţi marii. M&F

PACHETUL DE FORŢĂ

FOLOSIŢI ACEST PACHET DE FORŢĂ TIMP DE OPT SĂPTĂMÂNI, PE DURATA PROGRAMULUI „FII CU 25% MAI PUTERNIC”

SUPLIMENT/Doza

Cofeină /200 – 400 mg cu 1 – 2 ore înainte de antrenament

Creatină/3 – 5 g în shake-urile dinainte şi de după antrenament; 3 – 5 g la micul dejun, în zilele fără antrenament

Beta-alanina/1 – 1,5 g în shake-urile dinainte şi de după antrenament; 1 – 1,5 g la micul dejun, în zilele fără antrenament

Riboza/5 – 10 g în shake-urile dinainte şi de după antrenament; 5 – 10 g la micul dejun, în zilele fără antrenament

Taurina/1 – 3 g în shake-urile dinainte şi de după antrenament 

Octacosanol/1.000 – 10.000 mcg (1 – 10 mg) de 1 – 2 ori pe zi în timpul mesei, şi o doză cu patru ore înainte de antrenament

Tribulus terrestris /250 – 750 mg la micul dejun şi cu o oră înainte de antrenament; nu se administrează în zilele fără antrenament

 Ulei de peşte /4 – 6 g distribuite în 2 – 3 doze în timpul  meselor.

 

Vezi toate articolele SPECIAL FORŢĂ:

SPECIAL FORŢĂ (nutriţie)
SPECIAL FORŢĂ (ex. dietă)
SPECIAL FORŢĂ (suplimente)
SPECIAL FORŢĂ (program1)
SPECIAL FORŢĂ (program2)
SPECIAL FORŢĂ (program3)

 

Autori: Jim Stoppani, PhD & JOE WUEBBEN www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

  • Beta-Alanina

    Beta-Alanina Capsule 120caps

    111,00 lei
    Adaugă în coș
Publicat pe Lasă un comentariu

ZONA DE ARDERE

ZONA DE ARDERE. PENTRU A INTENSIFICA EFECTELE ANTRENAMENTULUI ŞI DIETEI, ÎNCEARCĂ ACESTE SUPLIMENTE. COMBINÂND ACESTE CINCI INGREDIENTE, VEI MĂRI GRADUL DE ARDERE A GRĂSIMII CORPORALE

CAFEINA

Din fericire, unul dintre cele mai bune ingrediente pentru diete de definire de pe piaţă este, de asemenea, şi foarte uşor de procurat. În termeni de ardere a grăsimii, cafeina acţionează prin combinarea cu celulele grase şi îmbunătăţirea lipolizei. Prin acest proces grăsimea părăseşte celula pentru a ajunge în ţesuturi, cum ar fi ţesutul muscular, unde este arsă pentru energie. De asemenea, cafeina ajută aceste celule să nu mai depună direct grăsimea.

În timp ce băutul cafelei este metoda folosită de cei mai mulţi oameni pentru a-şi lua porţia de cafeină, îţi sugerăm să rămâi fidel administrării cafeinei sub formă de tablete. Astfel e mai uşor să controlezi dozajul, iar un flacon cu tablete de cofeină este foarte ieftin. Ne pare rău, Starbucks.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 200 – 400 mg dimineaţa şi cu aproximativ o oră înainte de antrenament. Ia în considerare administrarea unei a treia porţii după-amiaza.

ULEIUL DE PEŞTE

Să lupţi împotriva focului cu foc poate să nu fie aşa de înţelept. In schimb, lupta împotriva grăsimii cu grăsime are în mod sigur efectul scontat. Uleiul de peşte asigură acizii graşi esenţiali omega-3, acizii eicosapentaenoic şi docosahexaenoic.

Aceştia măresc arderea grăsimilor prin conversia lor în prostaglandine, substanţe asemănătoare hormonilor care contribuie la procesul de generare a căldurii corporale prin creşterea ratei metabolice.

Cercetările au confirmat, de asemenea, că acizii graşi omega – 3 împiedică depunerea grăsimilor din alimentaţie sub forma grăsimii corporale.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 1 – 3 grame pe zi la 2 – 3 mese de-a lungul zilei.

CEAIUL VERDE

Ceaiul verde devine din ce în ce mai popular, şi pe bună dreptate. Conţine componente numite catechine. În special una dintre acestea, epigallocatechin gallatul (EGCG) poate inhiba enzima care descompune norepinefrina, neurotransmiţătorul implicat în regularizarea ratei metabolice şi în arderea grăsimilor.

Blocând descompunerea norepinefrinei, îţi poţi menţine rata metabolică ridicată. De asemenea, poţi activa arderea grăsimilor un timp mai îndelungat, în special când este folosită şi cafeina pentru a elibera grăsimea din celulele grase.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 500 – 1.000 mg de extract de ceai verde (standardizat pentru conţinutul în EGCG) dimineaţa şi cu aproximativ o oră înainte de antrenament.

În zilele de pauză, ia cea de-a doua doză după-amiaza.

Ia în considerare administrarea unei a treia doze mai târziu în cursul zilei.

SINEFRINA

Structura acestui supliment pe bază de plante e similară celei a neurotransmiţătorului numit epinefrină. S-a demonstrat că măreşte rata metabolică şi scade pofta de mâncare. In acelasi timp, încurajează celulele grase să elimine o cantitate mai mare de grăsime pentru a fi arsă.

Uneori, aceste celule enervante de grăsime au nevoie doar de un mic ghiont, sau, în cazul sinefrinei, de un şut puternic în spate.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 200 – 600 mg de citrus aurantium, standardizat pentru 5 – 20 mg de sinefrină, de 2 – 3 ori pe zi, înainte de mese.

CARNITINA

Acesta este un susţinător esenţial al arderii grăsimilor, în special dacă aportul de carbohidraţi este scăzut. O substanţă asemănătoare din punct de vedere chimic cu aminoacizii şi vitaminele, carnitina are un rol critic în transportul grăsimilor spre mitocondriile celulelor, unde sunt arse pentru energie.

Carnitina este, de asemenea, şi un bun jucător în echipă. Luată împreună cu cafeina şi sinefrina duce la creşterea cantităţii de grăsime care este arsă.

Doza pentru a declanşa atacul împotriva grăsimii: ia 1 – 3 grame, sub formă de L-carnitine, acetyl-L-carnitine, L-carnitine L-tartrate sau propionyl-L-carnitine la micul dejun, înainte şi după antrenament, şi la ultima masă a zilei.

NOS-X 10 – Fiecare culturist doreste sa-si pompeze muschii in timpul antrenamentului si sa-i simta umflati si dupa aceea. Pentru a obtine aceasta pompare, muschii trebuie sa fie antrenati si umpluti cu oxid nitric. Abrevierea pentru oxidul nitric este NO.

Speed Booster Tablete – Weider Speed Booster – Energie rapidă pentru antrenamente intense. Speedbooster este o combinație de 30% cafeină cu efect imediat și 70% extract de guarană cu eliberare lentă.

Speed Booster Plus II – Produs energizant sub formă de fiole buvabile care oferă un flux constant de energie pe termen lung și o puternică senzație de pompare. Conține extract de guarana, L-arginină, L-ornitină, L-metionină, L-citrulină și taurină.

Red Thermo Caps – Supliment nutritiv complex recomandat pentru stimularea metabolismului energetic și pentru slăbire.

WEIDER Omega 3 – Supliment alimentar cu acizi grași Omega 3 necesari sanatății inimii.

Recomandari WEIDER:

  • L-Carnitine Pack Duo 2x100 capsule

    L-Carnitine Pack Duo 2×100 capsule PROMO

    107,00 lei
    Adaugă în coș
  • OMEGA 3 VICTORY 90CAPS

    71,00 lei
    Adaugă în coș