Publicat pe Lasă un comentariu

Supă anabolică

Supă anabolică. Vrei să scapi de resturile de friptură de curcan? Foloseşte-le într-o reteta cu conţinut crescut de proteine.

Curcan cu supă de orez (2 portii):
  • 6 căni de supă de pui cu conţinut redus de sare
  • 4 morcovi mici, tăiaţi felii subţiri
  • ½ cană orez alb
  • 1 ½ căni friptură de curcan fâşii
  • 2 linguri mărar tocat
Mod de preparare:
  1. Pune la fiert într-o oală mare. Adaugă morcovii şi orezul şi fierbe la foc mic până se înmoaie, aproximativ 12-15 minute.
  2. Adaugă curcanul şi mărarul şi mai fierbe la foc mic încă aproximativ 2 minute.
Nutrienţi / porţie:
  • Calorii – 333
  • Proteine – 40g
  • Carbohidrati – 28g
  • Grasimi – 6g

Carnea de curcan este adesea inclusa in dietele sarace in grasimi. Aceasta are putine grasimi – doar 1 gram de grasime per 30 grame portie. Beneficiile consumului de carne de curcan sunt multiple. Printre acestea se numara scaderea nivelului de colesterol rau din sange si imbunatatirea sistemului imunitar. Carnea de curcan are un continut ridicat de proteine. Acest tip de carne este o sursa buna de niacina, vitamina B6 si seleniu.

Recomandari WEIDER: