Publicat pe Lasă un comentariu

Training – FLUTURĂRI CU GANTERE

FLUTURĂRI CU GANTERE

Împinge-ţi pectoralii la un alt nivel cu acest exerciţiu de

Izolare execuție:

Aranjează banca la un unghi de 30-45 grade declinat. Ia o pereche de gantere şi aşează-te pe bancă, cu picioarele fixate sub suporţi.

Având ganterele pe coapse, lasă-te încet pe spate în acelaşi timp ridicând braţele până ajung într-o poziţie de extensie completă deasupra pieptului, palmele privindu-se.

Ţinând coatele uşor îndoite, inspiră puternic şi coboară greutăţile lateral într-un arc de cerc larg până ce braţele ajung paralel cu podeaua sau simţi o întindere puternică în pectorali.

După o scurtă pauză, inversează mişcarea, expirând pe măsură ce greutăţile ajung sus. Încordează tare pectoralii înainte de a face următoarea repetare.

Sfaturi:

Coboară ganterele încet şi sub control. Nu încerca să le balansezi în partea de jos a mişcării.

În timp ce majoritatea oamenilor sunt în general mai puternici la împinsul din declinat decât la cel orizontal, fluturările din declinat trebuie făcute cu grijă şi, la început, cu gantere mai uşoare.

Ţine coatele uşor îndoite şi la acelaşi unghi pe toată traiectoria mişcării. Îndoirea excesivă a coatelor transformă exerciţiul în împins.

Stai aşezat între seturi, şi odihneşte-te circa 60 de secunde; altfel, sângele poate inunda creierul şi ameţeşti.

Autor: David Sandler, MS, CSCS – www.muscleandfitness.ro

Recomandari WEIDER:

  • Maximum Krea-Genic 240 capsule

    Maximum Krea-Genic 240 capsule

    In Stoc

    210,00 lei
    Vezi Detalii
  • Maximum KREA-GENIC Powder

    Maximum KREA-GENIC Powder 554gr

    In Stoc

    143,00 lei
    Vezi Detalii