Publicat pe

Antrenamentul cu franghii

Antrenamentul cu franghii. Vreme indelungata, antrenamentul cu franghii au fost o componenta nelipsita din pregatirea atletilor, luptatorilor MMA, fotbalistilor etc., fiind o forma de antrenament completa, solicitanta, eficienta. Cu alte cuvinte, printr-un singur tip de antrenament, vei deveni mai bun la: forță; rezistență (respiratorie și cardiovasculară); putere; viteză; agilitate; coordonare; echilibru; precizie; flexibilitate; vitalitate. Cuvântul cheie rămâne, însă, intesitatea…

Mai jos, despre cateva dintre avantajele unui antrenament cu franghii:

Antrenament cardio si de rezistenta

Exercitiile cardio te ajuta sa topesti calorii, iar exercitiile de rezistenta sprijina dezvoltarea si tonifierea musculaturii. Cu alte cuvinte, atunci cand efectuezi un antrenament cu franghii, te vei bucura de rezultatele antrenamentelor cu greutati si ale alergatului, in acelasi timp.

Lucreaza toate grupele de muschi

Foarte putine forme de antrenament iti pot lucra simultan toate grupele de muschi. Cele mai multe antrenamente de forta opereaza pe premisa ca fiecare dintre grupele principale de muschi vor fi lucrate in zile diferite. Astfel ca vei avea zile dedicate muschilor din partea inferioara sau superioara a corpului si muschilor trunchiului.
Atunci cand folosesti franghiile in antrenamentul tau, esti obligat sa-ti folosesti toate grupele de muschi simultan. Vei folosi muschii trunchiului pentru stabilitate, muschii picioarelor si fesierii pentru a-ti fixa postura si mainile, umerii, spatele pentru a opera franghiile.

Antrenament cu impact redus

Desi antrenamentul cu franghii este foarte solicitant, riscul de accidentari este minim. Aceasta forma de antrenament nu-ti suprasolicita articulatiile.

Arderi calorice masive

Indiferent ca-ti doresti sa te mentii sau sa slabesti, trebuie sa arzi calorii. In medie, o femeie arde 45 de calorii in 4:30 minute de exercitii cu franghii. In 5:45 minute, barbatii ard 82 de calorii.

Creste rezistenta psihica

Cresterea rezistentei psihice implica disciplina, iar un antrenament cu franghii te va invata cum sa depasesti obstacolele.

Recomandari WEIDER: